کد خبر: ۲۱۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 26
این ریزش تونل به یک دستگاه خودرو آسیب وارد کرد که 2 نفر مصدوم بجا گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>رئیس پلیس راه ایلام گفت: شب گذشته در اثر بارندگی در محدوده تونل راه کربلا شاهد ریزش کوه بودیم که منجر به مصدومیت 2 نفر شد.

به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ رضا همتی زاده روز جمعه  اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در کل محورهای مواصلاتی ایلام روان است و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به ریزش تونل راه کربلا به علت بارش شدید باران<Rain> در ساعت سه بامداد گفت: این ریزش تونل به یک دستگاه خودرو آسیب وارد کرد که 2 نفر مصدوم بجا گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: با تلاش فراوان ماموران پلیس راه و راهداری تا صبح مسیر بازگشایی و آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی است.

سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در 24 ساعت گذشته به علت سرعت و تجاوز است، گفت: رانندگان حتی الامکان در مناطق دارای استعداد ریزش و کوهستانی توقف نکنند.

وی در ادامه توصیه هایی نیز به رانندگان داشت، از جمله اینکه قبل از سفر حتما به مقدار کافی استراحت کنند چرا که عامل بیشتر سوانح رانندگی خستگی و خواب آلودگی است.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی و همچنین چک کردن سیستم روشنایی و ترمز از دیگر مواردی است که زائران و رانندگان باید به آن توجه کنند.

تاکنون بیش از 960 هزار نفر از مرز مهران از اول ماه صفر تاکنون تردد داشته اند.ایرنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: