کد خبر: ۲۱۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 27
سراسر جاده های استان هایی که دخیل در مراسم اربعین هستند تحت کنترل و پوشش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی قراردارند
شفاآنلاین> اجتماعی>  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در طرح ویژه اربعین حسینی (ع)، هزار و 400تیم پلیس با بیش از پنج هزار نیرو امنیت جاده ها را برعهده گرفته اند.

به گزارش روز جمعه شفاآنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری افزود: سراسر جاده های استان هایی که دخیل در مراسم اربعین هستند تحت کنترل و پوشش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی قراردارند.

وی از آمادگی ماموران پلیس راهور برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبرداد و اظهار داشت: با توجه به پرحجم بودن محورهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه ، نیروهای ناجا به منظور تسهیل در عبور و مرور خودروها حضور پررنگ تری دارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور یادآور شد: با توجه به بارش های شب گذشته و ادامه یافتن آن برای امروز (جمعه) مهمترین خواسته ما از راننندگان رعایت مقررات رانندگی و همکاری با پلیس است.

سردار مهری همچنین به رانندگان توصیه کرد که مدارک لازم را به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز آن را به همکاران ما ارائه دهند و خللی در رفت و آمد آن ها ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: با توجه به بارش های اخیر در محورهای استان ایلام و حجم بالای تردد از مرز مهران به زائران توصیه می شود از مرزهای شلمچه و چذابه تردد کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا همچنین اظهار داشت: در شهر مهران به تعداد کافی پارکینگ برای خودروها وجود دارد به همین خاطر از رانندگان درخواست می شود برای اطمینان و جلوگیری از بروز حوادثی مانند سرقت، وسیله نقلیه خود را در پارکینگ ها بگذارند.

سردار مهری اضافه کرد: در روزهای گذشته چندین دستگاه خودرو که در مکان های نامناسب پارک شده بود جمع آوری شدند.
وی همچنین گفت: شماره های 120 و 88255555 در خدمت زائران است که به صورت 24 ساعته پاسخگوی آنها و سایر شهروندان هستند. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: