کد خبر: ۲۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 01
شفا آنلاین -وزیر آموزش و پرورش، درگذشت «سایه مقدسی» دانش آموز مراغه ای که روز گذشته بر اثر بیماری در کشور آلمان فوت کرد را تسلیت گفت و با والدین وی ابراز همدردی کرد.

به گزارش شفا آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت و آموزش و پرورش، «علی اصغرفانی» افزود: تلاشی از سوی وزارتخانه های خارجه و آموزش و پرورش و همچنین نماینده مراغه در مجلس شورای اسلامی برای کمک به مداوای مقدسی فرزند یکی از همکاران آموزش و پرورش انجام که در مراحلی با مشکلاتی در اجرا مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد که با همکاری و مشورت دو وزارتخانه، مشکلات از جمله موضوع بیمه برای شروع درمان مقدسی برطرف شد.

فانی اضافه کرد: بدون همکاری و هماهنگی های انجام شده از سوی دو وزارتخانه، امکان اعزام خانواده مقدسی و سایر اقدامات لازم در کشور آلمان فراهم نبود.

وزیر آموزش و پروش خاطرنشان کرد: با وجود زحمات وزارت خارجه و کنسولگری ایران در آلمان و به طور خاص پیگیری های سرکنسولگری کشورمان در فرانکفورت که نهایت همکاری و کمک را در روند اعزام، اسکان و درمان مرحومه سایه مقدسی انجام دادند، اما متاسفانه بیماری بر وی غلبه کرد.

وزیر آموزش و پرورش، برخی خبرسازی ها و مطالبی که در دو روز گذشته منتشرشده را ناشی از کمبود اطلاعات منابع منتشر کننده دانست و گفت: احساسات و عواطف خانواده مقدسی کاملا قابل درک است و نباید در این شرایط به دلیل وضعیت روحی این خانواده به اخبار و مطالب غیرمستند دامن زده و یا خدای ناکرده از وضعیت آنها سوء استفاده شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: