کد خبر: ۲۱۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 14
اینکه چه تعداد از افراد شاغل در سازمان نظام پزشکی در کشور مشمول مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان هستند، بنده آمار دقیقی ندارم اما در سازمان مرکزی نظام پزشکی ۵ یا ۶ نفر بازنشسته هستند
شفاآنلاین>سلامت>نائب رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: افرادی که طبق مصوبه شورای عالی نظام پزشکی مبنی بر منع بکارگیری بازنشستگان در این سازمان مشغول به کار هستند، از نظام پزشکی می‌روند.

به گزارش شفاآنلاین، عزت الله گل علیزاده افزود: سازمان نظام پزشکی تابع قانون مدیریت خدمات کشوری نیست ولی خود شورایعالی نظام پزشکی قبل از مصوبه اخیر مجلس، مصوبه ای داشت که بکارگیری بازنشستگان<retireds> را در این سازمان ممنوع کرده است.

گل علیزاده درباره تعداد افرادی که در سازمان نظام پزشکی مشمول این قانون می شوند، اظهار داشت: اینکه چه تعداد از افراد شاغل در سازمان نظام پزشکی در کشور مشمول مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان هستند، بنده آمار دقیقی ندارم اما در سازمان مرکزی نظام پزشکی ۵ یا ۶ نفر بازنشسته هستند.

وی خاطرنشان کرد: البته اکنون تعدادی از بازنشستگانی که در سازمان نظام پزشکی فعالیت دارند، از این سازمان حقوق دریافت نمی کنند. در دوره قبل از مجموع 6 معاونت و رئیس کل سازمان نظام پزشکی، فقط دو معاون از این سازمان حقوق دریافت می کردند. در دوره اخیر هم دو معاون از سازمان نظام پزشکی حقوق دریافت می کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: