کد خبر: ۲۱۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 12
این مجمع درست زمانی کار خود را آغاز کرد که این احساس در جامعه به وجود آمد که مردم باید در صحنه سلامت کشور حضور داشته باشند
شفاآنلاین> اجتماعی> معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور از فعالیت ۲۷۰ مجمع خیرین سلامت در کشور خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: سیدمحمد طباطبائی در مجمع سلامت خیرین شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کشور ۱۰ سال پیش در کشور آغاز به کار کرد، افزود: این مجمع درست زمانی کار خود را آغاز کرد که این احساس در جامعه به وجود آمد که مردم باید در صحنه سلامت کشور حضور داشته باشند .

وی با تاکید بر اینکه مجمع سلامت در حال حاضر به‌ عنوان بازوی سلامت در کشور عمل می‌کند، گفت: مردم خیر ما نیز همواره پشتیبان این مجمع بوده‌اند.

طباطبائی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بانوان در مجامع سلامت، یادآور شد: توانایی بانوان در امور مختلف ثابت شده است و این توانایی به حدی است که می‌توانند مردان را نیز به سمت کارهای خیر سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت کشور در حال حاضر ۲۷۰ شعبه در سراسر کشور دارد، گفت: در این مدت مردم ما بالغ بر ۶۰۰۰  میلیارد تومان به نظام سلامت در حوزه‌های مختلف اعم از تجهیزات، ساخت مراکز درمانی و سایر موارد کمک کرده‌اند و با کمک همین مردم بیش از ۳۰۰۰  مرکز تجهیز و یا ساخته شده‌ است.

وی از خرم‌دره به عنوان دیار خیرین یاد کرد و افزود: مردم خرم‌دره با نیت‌های خیری که دارند قطعا کمک خواهند کرد تا مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان مرتفع شود. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: