کد خبر: ۲۰۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 30
کانون انجمن‌های صنفی ناوگان حمل و نقل کشور در بیانیه ای خطاب به رانندگان اعلام کرد: توقف فعالیت ناوگان حمل و نقل به ضرر مردم بوده و هم اکنون بسیاری از مشکلات حل شده و موارد باقی مانده در شرف برطرف شدن است
شفاآنلاین> اجتماعی> افزایش بی رویه قیمت لاستیک باعث اعتراض و اعتصاب رانندگان خودروهای سبک و سنگین کشور شده، همچنین نیروی انتظامی از دستگیری برخی افراد به اتهام تعرض به کامیون‌های باری درجاده ها خبر داده است.

به گزارش شفاآنلاین، افزایش بی رویه قیمت لاستیک باعث اعتراض و اعتصاب رانندگان خودروهای سبک و سنگین کشور شده، همچنین نیروی انتظامی از دستگیری برخی افراد به اتهام تعرض به کامیون‌های باری درجاده ها خبر داده است.

در همین مورد پلیس اعلام کرده که در راستای برخورد با عوامل سنگ پران به کامیون ها در جاده های سراسر کشور در جاده های البرز، نهاوند، اردبیل، خراسان شمالی و نیشابور تاکنون 42 دستگیر شده اند.

کانون انجمن‌های صنفی ناوگان حمل و نقل کشور در بیانیه ای خطاب به رانندگان اعلام کرد: توقف فعالیت ناوگان حمل و نقل به ضرر مردم بوده و هم اکنون بسیاری از مشکلات حل شده و موارد باقی مانده در شرف برطرف شدن است.

پیش از این رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هم به «مهر» گفت: تعداد ۳۲ هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین در انبارهای سازمان موجود است و طبق مذاکراتی که کردیم قرار شد این لاستیک ها بین رانندگان توزیع شود.

جهرمی گفت: نیمی از این لاستیک ها در هرمزگان قرار دارد که آماده تحویل است و نیمی دیگر در تهران است که دستگاه قضایی قول داده طی امروز، برای تحویل این لاستیک ها حکم قضایی صادر کند.

امروز اما در آخرین خبری که راجع به این موضوع آمد، خبرگزاری مهر به نقل از اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: در جلسه علنی امروز بیانیه نمایندگان مجلس خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور، در حمایت از کامیونداران را که تاکنون به ۱۵۳ امضاء رسیده، قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«آقای رئیس جمهور

در شرایطی که اولویت امروز کشور، حل مشکلات اقتصادی است، آمادگی، هماهنگی و انسجام فرماندهان و مدیران دلسوز جبهه اقتصادی کشور می تواند ما را از موانع پیش رو عبور دهد.

در این راستا عدم ساماندهی و رفع مشکلات صنف کامیونداران با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر در روزهای اخیر، حمل و نقل سوخت و کالا را در کشور مختل کرده در صورتی که با تدبیر به موقع می توان جلوی این گونه مسائل را گرفت و مانع نارضایتی شد.

مطالبات به حق رانندگان وسایل حمل و نقل سنگین بین شهری باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

افزایش قیمت اقلام و قطعات مورد نیاز وسایل حمل و نقل سنگین و پایین بودن نرخ کرایه های حمل و نقل، موجب شده است که این صنف زحمتکش نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و ضرورت دارد که یک بسته حمایتی کارشناسی شده با فوریت برای ادامه کار آنان تهیه و تدوین شود.

پلیس راهور ضرورت دارد که این قشر را بیشتر مورد حمایت قرار داده و ناجا هم در ایجاد امنیت جاده ای تلاش بیشتری داشته باشد.

سازمان تامین اجتماعی برای حمایت بیمه ای آنان و دولت در جهت تهیه اقلام مورد نیاز کامیونداران اقدام فوری نماید.» شفاف

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار