کد خبر: ۲۰۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 30
مدیرکل فرآورده‌های طبیعی سازمان غذا و دارو مطرح کرد؛
شرکت های تولید کننده و وارد کننده فرآورده‌های طبیعی و سنتی، حداکثر دو هفته فرصت دارند تا این لیست را برای ما ارسال کنند

شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، جزئیات نامه به مدیران عامل شرکت های تولید کننده و وارد کننده فرآورده‌های طبیعی و سنتی را تشریح کرد.

به گزارش شفا آنلاین:مهناز خانوی، به تشریح جزئیات نامه ارسالی به مدیران شرکت های تولید کننده و وارد کننده فرآورده‌های طبیعی و سنتی، پرداخت و گفت: در این نامه از آنها خواسته ایم در اسرع وقت نسبت به تهیه آمار مواد اولیه مکمل های طبیعی و سنتی<Natural and Traditional Supplements>، اقدام کنند.

وی با اشاره به نامه مورخ سوم شهریور نود و هفت، افزود: در آن نامه درخواست شد در خصوص اصلاح و توسعه هدفمند الگوی کشت مبنی بر نیازهای تبدیلی کشور، و با توجه به تشکیل کارگروه های بین وزارتی در زمینه تامین ماده اولیه داروهای طبیعی، فهرستی از مواد اولیه با منشا طبیعی را برای اداره کل فرآورده‌های طبیعی و سنتی سازمان غذا و دارو، ارسال کنند.

خانوی گفت: شرکت های تولید کننده و وارد کننده فرآورده‌های طبیعی و سنتی، حداکثر دو هفته فرصت دارند تا این لیست را برای ما ارسال کنند.

وی ادامه داد: اداره کل فرآورده‌های طبیعی و سنتی سازمان غذا و دارو، نسبت به معرفی شرکت های تولید کننده و وارد کننده فرآورده‌های طبیعی و سنتی، به وزارت جهاد کشاورزی، در جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید داخل و وارداتی، انجام خواهد داد.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: