کد خبر: ۲۰۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 29
معاون فنی عمرانی استاندار تهران ضمن اعلام خبر احداث بیمارستان 200 تختخوابی در منطقه شمیرانات خبر داد و گفت: این ملک پس از انجام استعلامات از منابع ملی تخصیص یافته و قرار شده است خیران بیمارستان را احداث کنند
شفاآنلاین> اجتماعی> معاون فنی عمرانی استاندار تهران ضمن اعلام خبر احداث بیمارستان 200 تختخوابی در منطقه شمیرانات خبر داد و گفت: این ملک پس از انجام استعلامات از منابع ملی تخصیص یافته و قرار شده است خیران بیمارستان را احداث کنند.

به گزارش شفاآنلاین، احمد تواهن معاون فنی عمرانی استاندار تهران در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران با توجه به ضرورت اهمیت تغییر کاربری‌های زمین‌های کشاورزی، با بیان اینکه بیمارستانی در منطقه شمیرانات توسط خیران ساخته خواهد شد، گفت: این زمین 27 هزار متر مربعی توسط دولت اختصاص یافته است. در مکان این بیمارستان تجدید نظر صورت گرفت و در کارگروه معرفی شده مکان این بیمارستان تغییر یافت که خیران تصمیم گرفتند بیمارستانی بسازند.

وی افزود: کلیات این طرح انجام شده و برای تصویب آماده است. همچنین این ملک که از منابع ملی تخصیص یافته استعلاماتش انجام شده و موردی برای ساخت وجود ندارد.

معاون فنی عمرانی استاندار تهران افزود: برخی از ساخت وسازها در مناطق کشاورزی پراکنده هستند که قرار شد اصلاح شوند و بناهایی که به صورت نادرست ساخته شده‌اند مورد بازبینی قرار گیرند.

در ادامه این جلسه میرزایی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که شرایط بحرانی ایجاد شود هیچ قانونی به درستی اجرا نمی‌شود و این نشاندهنده تدبیر در مسائل است تا فکری برای ساماندهی و سازماندهی مجتمع‌های مسکونی در زمین‌های کشاورزی صورت نگیرد وضعیت به همین صورت است. به نظر بنده افراد کارشناس باید نظرات خود را تجمیع کنند و مکان‌های مناسبی برای ساخت و ساز برگزینند.

وی درباره محله آب سرد دماوند گفت: در این منطقه بابت زمین‌ها تنها دلالان سود بردند و افراد عادی نیز به تعداد کمی حضور داشتند. فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: