کد خبر: ۲۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 27
شفا آنلاین:پدر نوجوانی سومالیایی تبار که با پنهان شدن در چاله چرخ یک جت مسافری از پنج ساعت و نیم پرواز به هاوائی جان به در برد می گوید: خداوند پسرش را ازخطرات و سرمای فوق العادهاین پروازمرگبار حفظ کرد.

به گزارش شفاآنلاین ،عبداله یوسف عبدی، ساکن سانتا کلارا در ایالت کالیفرنیا،در مصاحبه اي به خبرنگاران گفت: «من وقتی اظهار نظرها و تحلیل هایی را در مورد سفر خارق العاده و خطرناک پسرم در تلویزیون و این که اللّه او را نجات داد شنیدم، خدا را شکر کردم و بسیار خوشحال شدم.»

گفتنی است مسولان پلیس ، نام این نوجوان را که یکشنبه گذشته در داخل چاله چرخ هواپیما از سان خوزه به هاوایی پروازکرد،را اعلام نکرده بودند.این درحالی است که گفته می شود پسرک نوجوان، احتمالا به دلیل از حال رفتن توانست سرمای زیر صفر و کمبود اکسیژن در ارتفاع بالا را تاب بیاورد.

ازسوی دیگر این مرد که پسرش را یحیی معرفی کرد گفت:پسرم در بیمارستانی در هاوائی بستری است که رو به بهبود می رود.

خاطرنشان می شود این
نوجوان حدود یک ساعت پس از فرود بوئینگ ۷۶۷ در هااوئی از داخل چاله چرخ بیرون آمد و کارگران فرودگاه او را روی باند دیدند.

بنا به گزارش های رسانه ها در هاوائی و کالیفرنیا، پسرک دقایقی پس از ساعت یک بامداد یکشنبه از روی حصاری در فرودگاه بین المللی سان خوزه پرید و شش ساعت بدون این که ماموران او را بازداشت کنند روی باند باقی ماند. مقامات می گویند ویدیوی دوربین شناسایی نشان می دهد او از روی حصار به داخل باند فرودگاه پریده است.

مقاماتی که نام آنها اعلام نشده گفتند: این نوجوان پس از مشاجره با خانواده اش، تصمیم گرفته بود برای دیدن مادرش به سومالی برود که به همین خاطراین تصمیم خطرناک راگرفت.

او به پلیس گفته :پس ازورود به باندخودش را به داخل حفره چرخ هواپیمای خطوط هوایی هاوائی رسانده است.زیرا به حصار نزدیک بود. وی به غیراز یک شانه چیز دیگری همراه نداشت.
پدرپسرک در پاسخ به این پرسش که چه عاملی موجب شد پسرش به این سفر خطرناک دست بزند، گفت :یحیی «وقتی در آفریقا بود به مدرسه نرفت. از زمانی که به اینجا آمدیم، در مدرسه مشکلاتی داشت. او در ریاضیات و علوم خوب نبود و مشکلات زیادی در یادگیری داشت که آزارش می داد.»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: