کد خبر: ۲۰۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - 2018August 25
ما به هیچ وجه منکر ویتامینها و املاح موجود در میوه ها نمیشویم و درواقع اینجا حرف از افراط و تفریط به میان می آید . مصرف روزانه ی یک یا دو واحد میوه نه تنها مضر نیست بلکه برای بدن لازم نیز است . از طرف دیگر سبزیجات نه تنها قند ندارند بلکه کالری پایین و فیبر خیلی بالایی دارند و همین امر موجب شده است تا سبزیجات یکی از بهترین گزینه ها برای میان وعده های رژیمی شما باشند . سبزیجات
شفاآنلاین> تغذیه> اگر در رزیم های کاهش وزن هستید باید بدانید مصرف بالای میوه ها نه تنها کمک به لاغر شدن شما نمیکند بلکه باعث افزایش وزن و حتی مشکلاتی مثل کبد چرب نیز میشود .
 
به گزارش شفاآنلاین: هرواحد میوه بین 75 تا 100 کالری دارد یعنی چیزی معادل 5 تا 6 قاشق غذاخوری برنج !! مصرف بالای میوه ها بخصوص اب میوه و میوه های خشک نه تنها کالری بالایی دارند بلکه به شدت قند و کربوهیدرات نیز دارند و به همین علت در رژیم های کم کربوهیدرات مصرف میوه ها باید به حداقل برسد .

 ما به هیچ وجه منکر ویتامینها و املاح موجود در میوه ها نمیشویم و درواقع اینجا حرف از افراط و تفریط به میان می آید . مصرف روزانه ی یک یا دو واحد میوه نه تنها مضر نیست بلکه برای بدن لازم نیز است .

از طرف دیگر سبزیجات نه تنها قند ندارند بلکه کالری پایین و فیبر<Fiber> خیلی بالایی دارند و همین امر موجب شده است تا سبزیجات یکی از بهترین گزینه ها برای میان وعده های رژیمی شما باشند . سبزیجات<the vegetables> اعم از : کدو هویج قارچ فلفل دلمه ای کاهو کلم کرفس بادمجان لوبیا سبز و ... هر یک قدرت سیرکنندگی عالی و اب میان بافتی بالایی دارند و بخصوص اگر خام مصرف کنید میتواند بهترین اثر خود را داشته باشد . مصرف روزانه 4 تا 5 واحد سبزیجات همیشه و در همه جا توصیه میشود .

پزشک آنلاین

یاسمن اقتداری [ کارشناس تغذیه و رژیم درمانی ]



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: