کد خبر: ۲۰۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 12
این نشست با حضور 45 شرکت دانش‌بنیان و فناور و شرکت‌های عضو پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری و جمعی از متخصصان و متولیان مراکز درمانی و بیمارستان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد
شفا آنلاین>سلامت>رئیس مرکز فن‌بازار ملی ایران از برگزاری نشست بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی در روزهای 23 و 24 مرداد ماه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین: اکبر قنبرپور با اشاره به برگزاری نشست بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی، افزود: این نشست با حضور 45 شرکت دانش‌بنیان و فناور و شرکت‌های عضو پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری و جمعی از متخصصان و متولیان مراکز درمانی و بیمارستان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی مراکز درمانی و بیمارستان‌های کشور را استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داخلی در راستای افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات به مراجعین دانست و خاطر نشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور عضو پارک‌ها و مراکز رشد و همچنین صنایع نوینی در کشور در این حوزه فعال هستند که فناوری‌ها، محصولات و خدمات آنها می‌تواند به این هدف کمک کند.

قنبرپور موضوع این نشست را تجهیزات و ملزومات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی<laboratory equipment>، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات و لوازم هتلینگ بیمارستانی، لوازم مصرفی پزشکی و فناوری زیستی عنوان کرد و ادامه داد: این نشست در روزهای 23 و 24 مرداد در دو بخش در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گفته رئیس مرکز فن بازار ملی ایران، بخش اول این نشست به ارائه محصولات و دستاوردهای شرکت‌های منتخب در قالب نمایشگاه به مدیران اختصاص دارد و در بخش دوم آن نیز جلسات مذاکره اختصاصی (B2B) بین عرضه‌کنندگان و خریداران این محصولات برگزار می‌شود.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: