کد خبر: ۲۰۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 01
دولت‌ها به بهترین وجه مسئول اعمال ارائه خدمات سلامت بخش‌های دولتی و خصوصی در رفع نیازهای مالی بیماران هستند

شفا آنلاین>سلامت>معاون بیمه سلامت ایران با تاکید بر مسئولیت بیمه‌ها در تضمین دریافت خدمات مورد نیاز افراد گفت: سازمان بیمه سلامت به دنبال برقراری عدالت در ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر آسیب‌پذیر است.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر سید مرتضی ادیانی گفت: دولت‌ها به بهترین وجه مسئول اعمال ارائه خدمات سلامت بخش‌های دولتی و خصوصی در رفع نیازهای مالی بیماران هستند. باید این تضمین در سازمان‌های بیمه‌گر وجود داشته باشد که خدمات پیشگیری و بهبود برای کل جمعیت تحت پوشش همواره در دسترس باشد.
 
وی ادامه داد: بیمه‌ها مسئولیت تضمین دریافت خدمات مورد نیاز افراد را بر عهده دارند و از آن‌ها در برابر ریسک ناشی از استفاده اینگونه خدمات حفاظت می‌کنند.
 
ادیانی ضمن اشاره به شرایط کنونی کشور و لزوم صرفه‌جویی<Saving> در تمام بخش‌ها بویژه حوزه سلامت گفت: همگی باید تلاش کنیم تا از شرایط بحران گذر کنیم و این امر با توجه به راهکارهای جدیدی مثل استقرار خدمات در مناطق پرجمعیت امکان پذیر است. پس امروز باید به فکر ایجاد مراکز نزدیک به روستائیان کشور به عنوان روشی کارآمدتر<more efficient> باشیم.
 

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی افزود: بیمه سلامت ایران طی سال‌های گذشته به دنبال برقراری عدالت در ارائه خدمات به تمام اقشار جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر بوده و برخی تغییر سیاست‌ها در جهت حمایت از طبقه ضعیف و محروم جامعه است.
 
معاون سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به نیاز مبرم برخی طبقات اجتماعی از جمله روستائیان، عشایر و به خصوص زنان و کودکان برای دسترسی بیشتر به خدمات بهداشتی و درمانی تصریح کرد: با توجه به اینکه الگوهای مستثنی شدن از خدمات متفاوت است، در اکثر سیستم‌های موجود، بعضی گروه‌ها از قلم می‌افتند؛ لذا برای رسیدگی به خدمات مناسب به این افراد باید توجه ویژه‌ای به مشکلات و نیاز زنان و آن دسته از قومیت‌ها و عشایر معطوف داشت.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: