کد خبر: ۲۰۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 01
اقلام زیادی از داروهای خاص از فهرست تحت پوشش بیمه خارج شده است که مشکل جدی برای بیماران و خانواده‌های آنان ایجاد شده است. این موضوع باید در وزارت بهداشت هرچه سریع‌تر پیگیری شود

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقلام زیادی از داروهای خاص از فهرست تحت پوشش بیمه خارج شده است که مشکل جدی برای بیماران و خانواده‌های آنان ایجاد شده است.

به گزارش شفا آنلاین:علی‌اکبر کریمی در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تسریع در حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات بانکی، بیان کرد: علی‌رغم اظهار این‌که ۹۸ درصد مشکل سپرده‌گذاران مالی حل شده است هنوز بسیاری از سپرده گذاران گلایه‌های جدی دارند و مبالغی از اصل سپرده آنها کسر شده است و برای پرداخت مابقی نیز به بهانه بحث تعیین منشاء پول بروکراسی اداری جدی ایجاد شده است. انتظار داریم این مشکل به زودی حل شود.

وی در تذکری دیگر به وزیران اقتصاد و دادگستری در خصوص ساماندهی بازار آلومینیوم کشور و الزام شرکت آلومینیوم المهدی برای عرضه محصولاتش در بورس کالا، اظهار کرد: این اقدام باعث تعطیلی چند صد واحد تولیدی محصولات آلومینیومی شده و رانت گسترده‌ای<Extensive rents> را در بازار آلومینیوم کشور ایجاد کرده است. با این شرکت باید برخورد قانونی<Legal conflict> از سوی مراجع قانونی شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر گفت: اقلام زیادی از داروهای خاص از فهرست تحت پوشش بیمه خارج شده است که مشکل جدی برای بیماران و خانواده‌های آنان ایجاد شده است. این موضوع باید در وزارت بهداشت هرچه سریع‌تر پیگیری شود.

وی در تذکری دیگر به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در پرداخت مطالبات بازنشستگان باید تسریع شود متاسفانه با وجود تورم شدیدی که در این چند ماه شاهد هستیم ارزش بخش عظیمی از پاداش پایان خدمت فرهنگیان از بین رفته است، اما همچنان پرداخت نشده است.

نماینده مردم اراک در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: در خصوص آبرسانی به روستاهای واقع در شمال اراک اقدام شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان در خصوص عدم رعایت مصوبه قانونی برای پرداخت افزایش حقوق براساس ضریب افزایش پلکانی، تذکر داد.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: