کد خبر: ۲۰۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 27
این اعمال بیشتر برای اصلاح اثرات افزایش سن در افراد ۴۰ تا ۶۰سال که از ظاهر خود راضی نیستند یا دچار چین و چروک‌های زیاد شده‌اند انجام ‌می‌شود
شفاآنلاین>سلامت> یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه لیفت ارتباط چندانی با پوست ندارد و جراح برای انجام آن روی عصب‌ها کار می‌کند، گفت: لیفت از جمله جراحی‌های پلاستیک است که در اتاق عمل و با استفاده از تجهیزات خاصی انجام می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر محمد رضا شفیعی درباره  لیفت پیشانی و ابرو اظهار کرد: این اعمال بیشتر برای اصلاح اثرات افزایش سن در افراد ۴۰ تا ۶۰سال که از ظاهر خود راضی نیستند یا دچار چین و چروک‌های زیاد شده‌اند انجام ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه می‌توان لیفت پیشانی را بنابر تشخیص پزشک می‌توان برای افرادی که به علت  استرس (Stress)و فعالیت بیش از حد عضله پیشانی خطوط اخم یا چین‌های عرضی پیشانی دارد، استفاده کرد: افزود: این اعمال را ‌می‌توانند در آن دسته از افراد که بطور ارثی از ابروهای قرار گرفته در پایین‌تر از حد طبیعی و یا خطوط اخم در بالای بینی شاکی هستند نیز انجام داد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی عنوان کرد: انجام لیفتینگ برای افرادی که موقعیت پایین افتاده ابرو بخصوص در قسمت خارجی آن، باعث ایجاد ظاهری خسته و غمگین شده باشد یا در فردی که چین و چروک‌های عرضی عمیق در پیشانی داشته باشد نیز بنابر تشخیص پزشک(Doctor) متخصص قابل انجام است.

شفیعی عنوان کرد: لیفت ابرو برای فردی که خط اخم واضح بین ابروها یا در بالای بینی داشته باشد و این مسئله موجب پایین بودن ابرو با ایجاد پوست اضافی و آویزان در بالای چشم همراه باشد و مانع از انجام بکارگیری لوازم آرایشی در پلک بالا شود انجام می‌شود  بنابراین پزشک معالج با بررسی و معاینه دقیق می‌تواند جهت لیفت پیشانی و ابرو برای درمان این افراد اقدام کند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: