کد خبر: ۲۰۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 26
شهرداری‌ها مکلف شده‌اند در این زمینه تمامی همکاری‌های لازم را به خصوص در کلان شهرها انجام دهند.
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: جهت مناسب سازی معابر، ساختمان‌ها، صدور پروانه و پایان کار توسط شهرداری‌ها  گروهی را مشخص کرده‌ایم تا این اقدامات را به درستی پیگیری کنند و اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد توسط محاکم قضایی <Court>اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌گیرد.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر انوشیروان محسنی بندپی در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی جهت مناسب سازی معابر برای معلولین صورت گرفته است؟ اظهار کرد: شهرداری‌ها مکلف شده‌اند در این زمینه تمامی همکاری‌های لازم را به خصوص در کلان شهرها انجام دهند.

وی با بیان اینکه مناسب سازی معابر کار زمان‌بری است، افزود:این کار در مدت کوتاه امکان پذیر نیست بنابراین زمان طولانی را لازم دارد تا این طرح به طور کامل در تمامی شهرها و استان‌ها انجام شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: جهت مناسب سازی معابر، ساختمان‌ها، صدور پروانه و پایان کار توسط شهرداری‌ها  گروهی را مشخص کرده‌ایم تا این اقدامات را به درستی پیگیری کنند و اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد توسط محاکم قضایی اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌گیرد.

محسنی بندپی یادآور شد: در اجرای طرح مناسب سازی معابر بسیار عقب هستیم بنابراین ازجمله کشورهایی قرار داریم که باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهیم.

وی عنوان کرد: ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر در بهزیستی پس از اجلاس شکل گرفته است و در این زمینه قانونی تصویب شده است تا اقدامات لازم را جهت تسریع بخشیدن به مناسب‌سازی معابر انجام دهند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: این قانون موجب شده است تا معابر، دستگاه‌های دولتی و متولیان مربوطه که مناسب سازی معابر بر عهده آنها است اقدامات لازم را جهت پیشبرد  هر چه بهتر این اهداف انجام دهند.طبنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: