کد خبر: ۲۰۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 23
ایمپلنت انواع نواقص فکی و بی‌دندانی‌ها را در سنین مختلف رفع می‌کند و در صورت رعایت برخی مسائل از سوی بیمار شانس موفقیت و ماندگاری بالایی دارد
شفاآنلاین>سلامت> برخلاف گذشته‌های نه چندان دور، این روزها دیگر ایمپلنت درمانی لوکس و فانتزی محسوب نمی‌شود. در حقیقت ایمپلنت‌های دندانی بهترین گزینه برای رفع نواقص و بی‌دندانی‌هایی است که به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد.

به گزارش شفاآنلاین، اما با وجود همه پیشرفت‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است باز هم نگرانی‌ها و محدودیت‌هایی وجود دارد که به گفته متخصصان(experts) قابل رفع است.

دکتر سید محمد رضوی در آستانه برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی ایمپلنت‌های دندانی می‌گوید: ایمپلنت انواع نواقص فکی و بی‌دندانی‌ها را در سنین مختلف رفع می‌کند و در صورت رعایت برخی مسائل از سوی بیمار شانس موفقیت و ماندگاری بالایی دارد.

قائم مقام مرکز تحقیقات ایمپلنت‌های دندانی دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی اصفهان با تأکید بر اهمیت ترک سیگار در موفقیت این شیوه درمانی، می‌افزاید: موفقیت درمان ایمپلنت در بیماران مبتلا به پوکی استخوان، دیابت و افرادی که دخانیات زیادی استعمال می‌کنند کاهش می‌یابد درحالی‌که می‌توان با رفع یا کنترل این بیماری‌ها و همچنین ترک استعمال سیگار شرایط کارگذاری ایمپلنت در دهان و ماندگاری آن را فراهم کرد.وی در پایان خاطرنشان می‌کند: امروزه بیماران زیادی داریم که بیش از دو دهه است که درمان ایمپلنت انجام داده‌اند و هنوز دندان جایگزین بدون مشکل در دهان آنها وجود دارد. این امر با رعایت بهداشت و کنترل و درمان مشکلات (Difficulties)زمینه‌ای گفته شده امکان‌پذیر شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: