کد خبر: ۲۰۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۷ - 2018July 21
دومین کنگره زیست پزشکی با همکاری دو دانشگاه علوم پزشکی تهران، آزاد اسلامی و پژوهشگاه رویان با نگرش جذب دانشمندان برجسته جهان، محققان برتر علوم پایه و بالینی، جراحان و بیولوژیست ها برپا می شود
شفا آنلاین>سلامت>در دومین کنگره زیست پزشکی مباحثی همچون بررسی تاثیر ژن در انواع سرطان و معرفی عوامل بیولوژیکی خطرناک در قالب پانل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش شفا آنلاین، دومین کنگره زیست پزشکی با همکاری دو دانشگاه علوم پزشکی تهران، آزاد اسلامی و پژوهشگاه رویان با نگرش جذب دانشمندان برجسته جهان، محققان برتر علوم پایه و بالینی، جراحان و بیولوژیست ها برپا می شود.

محورهای دومین دوره این کنگره بین المللی در خصوص «پزشکی شخصی»، «زنان و بهداشت باروری»، «ژنتیک پزشکی» ، «زیبایی»، «تغذیه و سلامت»، «نانو زیست فناوری پزشکی»، «میکروب شناسی و بیماری های عفونی»، «سلول های بنیادی(Stem Cells) و کاربردهای پزشکی»، «سرطان» و«متابولیسم و بیماری های متابولیکی»هستند.

این کنگره شامل پانل هایی با موضوعات تکمیلی و همپوشانی کننده و پل ارتباطی علوم پایه به سمت درمان است. در پانل پزشکی شخصی به مباحث تاثیر ژن درانواع سرطان پرداخته می شود.

حدود ۲۰ کارگاه جانبی توسط شرکت های دانش بنیان تجهیزات پزشکی، دارویی و آرایشی برگزار می شود.

 این کنگره از ۳۰ آذر تا ۳ دی ماه، به مدت چهار روز در سالن میلاد برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: