کد خبر: ۲۰۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۷ - 2018July 19
طی یک دهه اخیر مجمع خیرین سلامت با هدف ارتقای سطح بهداشت و درمان کشور با کمک دولت و وزارت بهداشت آمده است و در بسیاری از طرح‌های بهداشتی مشارکت فعالی دارد
شفاآنلاین>سلامت>معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت گفت: در کنار بیمارستان‌های امام خمینی و شریعتی همراه‌سراهای خوبی در حال ساخت است.

به گزارش شفاآنلاین،سید محمد طباطبایی معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: طی یک دهه اخیر مجمع خیرین سلامت با هدف ارتقای سطح بهداشت و درمان کشور با کمک دولت و وزارت بهداشت آمده است و در بسیاری از طرح‌های بهداشتی مشارکت فعالی دارد.

وی ادامه داد: امروزه ساخت همراه‌سرای بیماران در کنار بیمارستان‌های سراسر کشور یکی از موضوعات مهم در کشور محسوب می‌شود زیرا بسیاری از بیماران برای درمان از شهرهای دیگری به مراکز استان‌ها و به خصوص تهران مهاجرت می‌کنند.

طباطبایی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های مهم مجمع خیرین سلامت ساخت همراه‌سرا در کلانشهر تهران است، افزود: به دلیل کمبود امکانات در بیمارستان‌های استان‌های کشور، جمعیت بالایی از افراد به مراکز درمانی کلانشهر تهران  مراجعه می‌کنند و به همین علت ساخت همراه سرا برای اقامت همراهان بیماران از اولویت‌های اصلی مجمع خیرین به حساب می‌آید.
ساخت ز 4 هزار مرکز درمانی به وسیله مجمع خیرین سلامت

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار مرکز درمانی به وسیله مجمع خیرین سلامت ساخته یا تجهیز شده است، عنوان کرد: مجمع خیرین سلامت در استان‌ها مختلف کشور همراه‌سراهای متعددی را ساخته‌اند به طوری که در موضوع ساخت همراه‌سراها از تهران پیشی گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروزه مجمع خیرین سلامت در استان‌های کردستان، اراک، آذربایجان شرقی همراه‌سراهای خوبی را کنار مراکز درمانی ساخته‌اند، تأکید کرد: در کنار بیمارستان‌های امام خمینی و شریعتی همراه‌سراهای خوبی در حال ساخت است و یک خیر سلامت منزل خود را کنار بیمارستان امام خمینی در اختیار همراهان بیماران این مراکز درمانی قرار داده است.

طباطبایی یادآور شد: توسعه مشارکت خیرین سلامت در حوزه بهداشت و درمان و ساخت همراه‌سراهای بیشتر از جمله برنامه‌های مهم مجمع خیرین سلامت محسوب می‌شود.
برچسب ها: سلامت ، بیمارستان ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: