کد خبر: ۲۰۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۷ - 2018July 19
این شربت برای افراد گرمازده و اشخاص صفراوی (مزاج گرم و خشک) بسیار مفید است؛ شربت سکنجبین و کاسنی نقش موثری در کنترل قند، فشار و چربی خون دارد.
شفاآنلاین>سلامت>محقق و پژوهشگر طب سنتی نوعی شربت خانگی را برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های پوستی و سنگ کیسه صفرا موثر دانست.

به گزارش شفاآنلاین،شربت سکنجبین و کاسنی حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، E ، K ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱، B۲، B۶ ، سدیم، پتاسیم، قند، آهن، پلی‌فنول، کولین، منگنز، منیزیم، فیبر، اسید آمینه تریپتوفان، کلسیم، پکتین، اسید سیتریک، پروتئین و کربوهیدرات است.
 مهم‌ترین خواص شربت سکنجبین و کاسنی

حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره مهم‌ترین خواص شربت سکنجبین و کاسنی اظهار کرد: این شربت برای افراد گرمازده و اشخاص صفراوی (مزاج گرم و خشک) بسیار مفید است؛ شربت سکنجبین و کاسنی نقش موثری در کنترل قند، فشار و چربی خون دارد.

وی درباره خواص دیگر شربت سکنجبین و کاسنی بیان کرد: این شربت به پاکسازی کبد، تصفیه خون و دفع سنگ کیسه صفرا کمک شایانی می‌کند؛ شربت سکنجبین و کاسنی برای افرادی که دچار جوش، خارش، اگزما، کهیر و بیماری پسوریازیس (نوعی تخریب پوستی که با خارش همراه است) هستند، بسیار مفید است.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: شربت سکنجبین و کاسنی اسید اوریک را از بدن دفع و یرقان (زردی) را هم برطرف می‌کند؛ این شربت برای مبتلایان به کم‌خونی، اضطراب، استرس و بی‌خوابی بسیار مفید است.

عظما‌یی یادآور شد: شربت سکنجبین و کاسنی به علت داشتن ویتامین‌های A ، C و E سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند.

 
برچسب ها: سلامت ، شربت ، طب سنتی ، ویتامین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: