کد خبر: ۲۰۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۷ - 2018July 16
این تفاهم نامه به امضای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رسید
شفا آنلاین>اجتماعی>کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه خدمات بیمه و سلامت کشور همزمان با هفته تامین اجتماعی و با امضای تفاهم نامه میان سازمان تامین اجتماعی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسعه می یابد.

به گزارش شفا آنلاین، این تفاهم نامه به امضای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رسید.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری صبح امروز با حضور در سازمان تامین اجتماعی(Social Security) از دستاوردهای این سازمان در بهره برداری از فناوری اطلاعات بازدید کرد.

سورنا ستاری در بازدید از واحد دیتا سنتر سازمان تامین اجتماعی، به بررسی خدمات غیرحضوری این سازمان از جمله سامانه نسخه الکترونیک، نوبت دهی مراکز درمانی، پرونده الکترونیک بیمه شدگان و استعلام سوابق بیمه ای پرداخت.

سازمان تامین اجتماعی با 42 میلیون بیمه شده یکی از بزرگترین سازمان های بیمه گر در کشور است که 18 نوع خدمت درمانی و بیمه ای به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه می دهد.

اکنون بسیاری از خدمات سازمان تامین اجتماعی الکترونیکی است و در سال گذشته نیز 70 میلیون نسخه الکترونیکی در بخش های درمانی این سازمان تولید شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: