کد خبر: ۲۰۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۷ - 2018July 08
معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ:
سردار پرويز يعقوبي گفت: ماه گذشته تعداد تماس هاي تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ حدود يک ميليون و ۵۳ هزار تماس بوده که از اين ميزان تعداد ۵۲۱ هزار مورد آن منجر به عمليات و خدمات پليسي شده است.

شفا آنلاین>حوادث>معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: بيشترين تماس‌ها با پليس ۱۱۰ به دليل تصادف و نزاع<conflict> است.
به گزارش شفا آنلاین: سردار پرويز يعقوبي گفت: ماه گذشته تعداد تماس هاي تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ حدود يک ميليون و ۵۳ هزار تماس بوده که از اين ميزان تعداد ۵۲۱ هزار مورد آن منجر به عمليات و خدمات پليسي شده است.
وي با بيان اينکه فراواني بيشترين تماس مربوط به تخلفات راهور با ۲۲ درصد و نزاع و درگيري با ۲۱ درصد بوده که مأموران در زمان کمتر از ۷ دقيقه در محل حاضر شده‌اند ادامه داد: با بررسي صورت گرفته: ۹۶ درصد شهروندان از عملکرد پليس ۱۱۰ اظهار رضايتمندي و ۴ درصد اظهار نارضايتي داشتند.وي با بيان اينکه برقراري تماس هاي غير فوريتي و غير مرتبط موجب اشغال خطوط تلفني اين مرکز و در نهايت تأخير در حضور به موقع مأموران در صحنه هاي فوري خواهد شد گفت: براي ارائه خدمات به موقع و فوريتي لازم است که شهروندان از تماس با ۱۱۰ براي موضوع هاي غير پليسي خودداري کنند.
وي همچنين گفت: بيشترين تماس‌ها با پليس ۱۱۰ به دليل تصادف و نزاع است.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: