کد خبر: ۲۰۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۷ - 2018June 29
دو سال بعد از اینکه دکترها به زنی که مادر پنج فرزند است گفتند دچار منوپاز شده، از سر او توموری به اندازه‌ی یک توپ گلف خارج کردند.کارن یاردلی، اهل بیرمنگام، از میگرن و خستگی زیاد رنج می‌برد
شفاآنلاین>سلامت> دو سال بعد از اینکه دکترها به زنی که مادر پنج فرزند است گفتند دچار منوپاز شده، از سر او توموری به اندازه‌ی یک توپ گلف خارج کردند.
 
به گزارش شفاآنلاین، دو سال بعد از اینکه دکترها به زنی که مادر پنج فرزند است گفتند دچار منوپاز شده، از سر او توموری به اندازه‌ی یک توپ گلف خارج کردند.کارن یاردلی، اهل بیرمنگام، از میگرن و خستگی زیاد رنج می‌برد. بعد از ده بار ویزیت دکتر، برای ایجاد تغییری(Change) در این شرایط برای او هورمون‌درمانی تجویز کردند. سرانجام، بعد از دو سال درمان اشتباه، دکترها از او ام.آر.آی. گرفتند. تصویر (Image)مغزی نشان داد که در سر این زن یک تومور ۴سانتی‌متری قرار دارد.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آبتین جنت سرشت
|
Canada
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
احتمالا اطلاع دارید که انتشار عکس بیمار خلاف اخلاق پزشکی و رعایت حریم خصوصی بیمار است . توجه بفرمایید که گفته شده "بیمار" و ملیت ؛ جنسیت و یا مذهب مورد نظر نیست . اگر مطلب از منبع دیگری نقل شده اشتباه را تکرار نفرمایید و حداقل چشمهای بیمار را با مستطیلی سیاه رنگ بپوشانید .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: