کد خبر: ۲۰۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۷ - 2018June 22
علیرضا جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله بیان کرد: اخیرا تنها بیمارستان مجهز دندانپزشکی کشور در مجموعه درمانی این دانشگاه راه‌اندازی شد که تمام خدمات تخصصی اعم از جراحی‌ها، ایمپلنت و حتی اعمال زیبایی دندانپزشکی را انجام می دهد.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله از تأخیر ۱۸ ماهه تأمین اجتماعی در پرداخت مطالبات علوم پزشکی بیمارستان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،علیرضا جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله  بیان کرد: اخیرا تنها بیمارستان مجهز دندانپزشکی کشور در مجموعه درمانی این دانشگاه راه‌اندازی شد که تمام خدمات تخصصی اعم از جراحی‌ها، ایمپلنت و حتی اعمال زیبایی دندانپزشکی را انجام می دهد.

وی با اشاره به بیمه‌های طرف قرارداد بیمارستان دندانپزشکی گفت: اکنون فقط طرف قرارداد این بیمارستان، بیمه‌های نیروهای مسلح را با پوشش صد درصدی و همه بیمه‌های تکمیلی را شامل می‌شود و علی‌رغم پیشنهادات مختلف در حال حاضر از پذیرش بیمه‌های تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌های پایه معذور هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله علت نپذیرفتن سایر بیمه‌ها را در این  بیمارستان دندانپزشکی  این گونه بیان کرد: بدقولی این بیمه‌ها مهمترین علت  است زیرا هم اکنون علی رغم گذشت 18 ماه هنوز بیمه تأمین اجتماعی بدهی‌هایش را به دانشگاه پرداخت نکرده و این درحالی است که میزان مطالبات علوم پزشکی بقیه‌الله از این بیمه به سقف 120 میلیارد تومان رسیده است در واقع و در حقیقت این تنها بیمارستان از مجموعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله است که فعلا غیر از نیروهای مسلح و تکمیلی با هیچ بیمه دیگری قرارداد ندارد.

جلالی اظهار کرد: بیمارستان دندانپزشکی فقط در صورت حمایت به موقع می‌تواند با عقد قرارداد  سایر بیمه‌ها خدمات‌رسانی کند زیرا تجهیزات دندانپزشکی و مواد مصرفی آن بسیار گران است.
برچسب ها: سلامت ، دانشگاه ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: