کد خبر: ۲۰۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 20
برنامه اصولی سازمان تأمین اجتماعی اجرای کامل منویات رئیس جمهوری درباره استقرار میز خدمت است و این کار مطابق با برنامه تعیین شده از ابتدای تیر ماه اجرایی می شود
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه شخصا اجرای دقیق بخشنامه های صادر شده و فعالیت اثربخش میز خدمت را در این سازمان پیگیری می کند، گفت: میز خدمت از ابتدای تیرماه در تمامی واحدهای بیمه ای و اداری تامین اجتماعی مستقر می شود.

به گزارش شفا آنلاین، سیدتقی نوربخش روز چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس که با حضور مدیران بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی(Social security) سراسر کشور برگزار شد، افزود: برنامه اصولی سازمان تأمین اجتماعی اجرای کامل منویات رئیس جمهوری درباره استقرار میز خدمت است و این کار مطابق با برنامه تعیین شده از ابتدای تیر ماه اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه راهبرد کلی سازمان تأمین اجتماعی کاهش مراجعات و گسترش خدمات غیر حضوری است که از 4 سال گذشته با جدیت دنبال می شود، افزود: راه اندازی میز خدمت گام بسیار مهمی در اجرای راهبرد کلی سازمان تأمین اجتماعی است.

نوربخش ادامه داد: با راه اندازی میز خدمت تمرکز خدمات واحد های اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در یک باجه با استفاده از فن آوری اطلاعات قابل انجام است که این کار مرحله بسیار مهمی در استفاده از خدمات الکترونیکی محسوب می شود و زمینه ساز غیر حضوری شدن خدمات نیز خواهد بود.

وی افزود: بخشنامه مربوط به راه اندازی میز خدمت صادر شده است و از ابتدای تیرماه شاهد اجرایی شدن این برنامه خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن به اتمام مهلت اجرای قانون بخشودگی جرائم کارفرمایان، گفت: مدیران و کارکنان واحدهای بیمه ای سازمان در سراسر کشور از تمامی اختیارات قانونی خود برای استفاده حداکثری کارفرمایان از این قانون استفاده کنند.

نوربخش افزود: طی ماه های اخیر اطلاع رسانی گسترده ای برای استفاده کارفرمایان از قانون بخشودگی جرائم صورت گرفته است تا تمامی کارفرمایان دارای بدهی معوق از تسهیلات درنظر گرفته شده استفاده کنند و با پرداخت و یا تعیین تکلیف اصل بدهی از بخشودگی جرائم بهره مند شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: