کد خبر: ۱۹۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 18
در کنگره امسال علاوه بر ارائه مقالات و نتایج پژوهش‌های اخیر، ۷ پانل اختصاصی با حضور سخنرانان مدعو در کنار کارگاه‌های تخصصی عملی در نظر گرفته شده است.

شفاآنلاین>سلامت>هجدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران از ۳ تا ۵ مرداد 97 در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین،در کنگره امسال علاوه بر ارائه مقالات و نتایج پژوهش‌های اخیر، ۷ پانل اختصاصی با حضور سخنرانان مدعو در کنار کارگاه‌های تخصصی عملی در نظر گرفته شده است.

بهترین گزارش موردی (case Report) به صورت پوستر، همچنین بهترین مقاله پژوهشی اصیل چاپ یا پذیرفته شده در مجلات داخلی یا خارجی بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ بخش‌های اصلی مسابقه این کنگره است؛ چند سمپوزیوم علمی نیز در کنگره امسال پیش بینی شده است.

با توجه به فراخوان اعلام شده، فرصت ارسال مقالات آزاد به این کنگره به پایان رسیده است.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته تعدادی میهمان مدعو خارجی از متخصصین صاحب نام جهان در روزهای برپایی کنگره حضور خواهند داشت.

در هجدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست ایران، نمایشگاهی از جدیدترین تجهیزات پزشکی، دارو و مواد مورد نیاز متخصصین پوست در حاشیه این گردهمایی برقرار است؛ مجمع عمومی این انجمن نیز با حضور هیئت مدیره انجمن متخصصین پوست ایران و اعضا برگزار خواهد شد.

برچسب ها: سلامت ، انجمن ، پوست ، المپیک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: