کد خبر: ۱۹۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 06
مدیر عامل این فدراسیون گفته به جای این سفر که قرار بود در ماه ژوئیه برگزار شود، دیداری در فرانسه ترتیب داده شده که در آن آینده کاری دو طرف در پی "حوادث اخیر" به بحث گذاشته می‌شود
شفاآنلاین>سلامت> در پی تنش آمریکا و کشورهای اروپایی بر سر آینده برجام، نمایندگان فدراسیون صنایع قطعات خودروی فرانسه سفرماه آینده خود را به تهران لغو کرده‌اند.

به گزارش شفاآنلاین، مدیر عامل این فدراسیون گفته به جای این سفر که قرار بود در ماه ژوئیه برگزار شود، دیداری در فرانسه ترتیب داده شده که در آن آینده کاری دو طرف در پی "حوادث اخیر" به بحث گذاشته می‌شود.

گروه خودروسازی فرانسوی پی‌اس‌ای (مجموعه‌ای که قبلا نامش پژو-سیتروئن بود) اخیرا اعلام کرده برای پرهیز(Avoid) از تحریم‌های آمریکا، فعالیتش را در ایران تعلیق می‌کند.

این شرکت گفته است "با حمایت دولت فرانسه" با مقام‌های ایالات متحده در تماس است تا امکان گرفتن معافیت از دولت آمریکا درباره این تحریم‌ها را بررسی کنند.

پس از اعلام خروج آمریکا از برجام، اتحادیه اروپا از آغاز روند حقوقی اجرای "مقررات(regulation)بازدارنده" را در برابر تحریم‌های آمریکا علیه ایران خبر داد.

چنین اقدامی به آن معنی است که اتحادیه اروپا می‌تواند مانع از آن شود که شرکت‌های اروپایی تحریم‌های آمریکا را اجرا کنند یا دادگاه‌های آمریکا شرکت‌های اروپایی را برای سرپیچی از تحریم‌ها جریمه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: