کد خبر: ۱۹۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 03
با توجه به اینکه اکنون در زمان برگزاری امتحانات قرار داریم سعی شده تا فضای آرامی برای دانش‌آموزان فراهم شود اما بعد از اتمام امتحانات باقی مانده برخوردهای جدی‌تری با این موضوع خواهیم داشت
شفاآنلاین>اجتماعی> کوهستانی گفت: دانش‌آموزان مورد تعرض مدرسه «معین» نگرانی بابت روند امتحانات و نتایج آن نداشته باشند.

به گزارش شفاآنلاین، ناصر کوهستانی رئیس آموزش و پرورش منطقه 2 تهران درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان در مدرسه غرب تهران و شائبه‌های رها کردن موضوع از سوی آموزش و پرورش، اظهار کرد: این موضوع هرگز از سوی آموزش و پرورش(Education) ساده تلقی نشده و به طور جدی پیگیر آن هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون در زمان برگزاری امتحانات قرار داریم سعی شده تا فضای آرامی برای دانش‌آموزان فراهم شود اما بعد از اتمام  امتحانات باقی مانده برخوردهای جدی‌تری با این موضوع خواهیم داشت.

رئیس آموزش و پرورش منطقه 2 تهران درباره نحوه برگزاری امتحانات برای دانش‌آموزانی که مورد تعرض قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: به دانش‌آموزان کمک می‌کنیم تا امتحانات خود را در آرامش و بدون نگرانی سپری کنند.

کوهستانی تأکید کرد: این اطمینان خاطر را به دانش‌آموزان می‌دهیم به هیچ وجه نگرانی از بابت نتایج امتحانات،‌ سرنوشت تحصیلی و ثبت‌نام (Register)برای سال تحصیلی آینده نخواهند داشت.

 انحلال مدرسه بعد از رای مقام قضایی مشخص می شود

رئیس آموزش و پرورش منطقه 2  بیان کرد: سعی کردیم تا شرایط برای دانش‌آموزان طبق روال طبیعی پیش رود و در کنار این موارد منتظر پاسخ مقامات قضایی برای اتفاقات چند روز اخیر هستیم تا تصمیم‌گیری نهایی بر اساس رأی مرجع مربوطه  انجام شود.

وی درباره انحلال مدرسه گفت: پیش از آنکه رأی نهایی دستگاه قضایی اعلام شود تصمیم‌گیری در مورد انحلال مدرسه نمی‌کنیم و باید مراجع مربوطه بررسی‌های خود را درباره این اقدام اعلام کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: