کد خبر: ۱۹۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 02
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: راه حل مشکلات اقتصادی حوزه سلامت و آموزش پزشکی ناشی از شرایط خاص کشور، صرفه جویی هوشمند و افزایش بهره‌وری منابع انسانی، فیزیکی و مالی است.
شفاآنلاین>سلامت>رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: راه حل مشکلات اقتصادی حوزه سلامت و آموزش پزشکی ناشی از شرایط خاص کشور، صرفه جویی هوشمند و افزایش بهره‌وری منابع انسانی، فیزیکی و مالی است.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر محمد آقاجانی در هجدهمین محفل انس اعضای بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن بیان خاطراتی از ارائه خدمات درمانی و پزشکی به رزمندگان دفاع مقدس؛ حضور تیم‌های درمانی را توأم با عشق و مسئولیت پذیری توصیف کرد و بر حفظ این روحیه در دوران کنونی خدمت تأکید کرد.

وی همچنین با تأکید بر نقش اثرگذار بسیجیان دانشگاه در افزایش بهره‌وری گفت: تلاش مستمر و توام با ایثار و فداکاری بسیجی می‌تواند ما را از این گردنه اقتصادی در حوزه سلامت عبور دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وضعیت اقتصادی خاص امروز را آزمونی بزرگ برای بسیجیان دانشگاه دانست که همواره در لحظه‌های سخت همراه مردم هستند و اظهار داشت: بسیجیان دانشگاه باید همت کنند تا با تلاش بیشتر، صرفه جویی واقعی و محسوس در هزینه‌ها در همه مجموعه دانشگاه اتفاق افتد.

وی گفت: در شرایطی که منابع محدود است و نیاز ها رو به افزایش می‌رود، باید با همدلی و وحدت و مجاهدت خدمات را به بهترین نحو ارائه دهیم و هیچ خدمتی تعطیل نشود.

وی مسیر بهره‌وری را ریل جدید دانشگاه در حوزه خدمت عنوان کرد و گفت: دانشگاه منابع متعددی در اختیار دارد که باید در جهت استفاده حداکثری از آن‌ها قدم برداریم و همه شاخص‌ها در حوزه‌های منابع مالی، انسانی و فیزیکی را ارتقا بخشیم.

آقاجانی، همت و توان مضاعف در همه مجموعه دانشگاه را بهترین راهکار برای دستیابی به شاخص‌های کلیدی عملکرد دانست و گفت: همه ۱۷ هزار نفر نیروی انسانی در این شرایط باید یک وظیفه را برای خود تعیین کنند و بر اساس آن در مسیر بهره وری قدم بگذارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان به نقش اثرگذار و مهم جامعه بسیجی دانشگاه در دستیابی به اهداف و اجرای برنامه ارتقاء بهره‌وری اشاره کرد و گفت: تلاش مستمر و توام با ایثار و فداکاری بسیجی می‌تواند ما را از این گردنه  اقتصادی در حوزه سلامت عبور دهد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وی در پایان اظهار داشت: بسیجیان همواره در لحظات سخت راهگشا بودند که نمونه اخیر آن حضور پررنگ بسیج دانشگاه در میان مردم زلزله‌زده کرمانشاه بود که با همت و غیرت در کنار هموطنان خود حاضر شدند و خدمات عمومی و تخصصی خود را ارائه کردند که از همه آنها قدردانی می‌کنم.

در این مراسم همچنین دکتر بهرام عین اللهی - عضو هیأت علمی دانشگاه و رئیس شورای تخصصی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت
برچسب ها: سلامت ، پزشکی ، دانشگاه ، بسیج
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: