کد خبر: ۱۹۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 29
یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید کیت‌های تشخیص مولکول‌های آزمایشگاهی برای اولین بار در کشور شده است که این کیت‌ها از لحاظ کیفیت همانند نمونه خارجی خود هستند و کمک بسیاری به سلامت افراد می‌کنند
شفاآنلاین>سلامت> یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید کیت‌های تشخیص بیماری هپاتیت و جهش ژنتیکی برای اولین بار در کشور شده است.

به گزارش شفاآنلاین، اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید کیت‌های تشخیص مولکول‌های آزمایشگاهی برای اولین بار در کشور شده است که  این کیت‌ها از لحاظ کیفیت همانند نمونه خارجی خود هستند و کمک بسیاری به سلامت افراد می‌کنند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص این کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی گفت: برای تشخیص بیماری‌های(Diseases) هپاتیت یا بیماری‌های مربوط به جهش‌های ژنتیکی باید از کیت‌های مخصوص استفاده کرد که شرکت ما توانسته است از سال ۸۶ تا به امروز این کیت‌ها را تولید کند.

وی با بیان اینکه این کیت‌ها در آزمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند گفت: برای اینکه بتوانیم بیماری یک فرد را تشخیص دهیم باید از روش‌های مولکولی بهره ببریم که این کیت‌ها قابلیت به کار گرفته شدن در آزمایشگاه‌ها را دارند.

 کیت‌های ارزان قیمت را از شرکت‌های دانش بنیان خریداری کنید

مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه نمونه داخلی این کیت‌ها از لحاظ قیمت بسیار ارزانتر از نمونه خارجی است گفت: قیمت کیت‌های آزمایشگاهی در مقایسه با نمونه خارجی آن بسیار ارزانتر است و البته با کیفیتی بسیار بالا در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: وظیفه من به عنوان یک تولید کننده این است که کیت‌های با کیفیت را در اختیار مردم قرار دهم و در حال حاضر ۵۰۰ آزمایشگاه و بیمارستان(Hospital) در سراسر کشور این کیت‌ها را تهیه می‌کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: