کد خبر: ۱۹۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 21
امسال در ماه رمضان علاوه بر مرکز وصال که تا ساعت ٢٤ شب از اهداکنندگان خون پذیرایی می‌کند، ٢ مرکز جدید در منطقه چهار تهران جنب پارک پلیس و منطقه پنج، حاشیه اتوبان ستاری نیز برای خدمت رسانى بيشتر به اهداکنندگان خون راه‌اندازی شده است.
شفاآنلاین>سلامت>طباطبایی از فعالیت سه مرکز انتقال خون تا ساعت ٢٤ در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،سید مرتضی طباطبایی مدیر کل انتقال خون استان تهران گفت: امسال در ماه رمضان  علاوه بر مرکز وصال که تا ساعت ٢٤ شب از اهداکنندگان خون  پذیرایی می‌کند، ٢ مرکز جدید در منطقه چهار تهران جنب پارک پلیس و منطقه پنج، حاشیه اتوبان ستاری نیز برای خدمت رسانى بيشتر به اهداکنندگان خون راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: ٢ مرکزی که در مناطق چهار و پنج راه‌اندازی شده است، از نظر تجهیزات و امکانات بسیار در حد ایده‌آل قرار دارند و تا ساعت ١٢ شب مانند مرکز خون وصال آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

طباطبایی عنوان کرد: برای افرادی که تمایل دارند بعد از افطار، خون اهدا کنند شرایط بسیار مناسب و امکانات کافی ایجاد شده است.

وی با اشاره به حضور تيم سيار انتقال خون در نمايشگاه قرآن تهران اظهار كرد: تیم سیار سازمان انتقال خون استان تهران در مصلی به مناسبت جشن رمضان مستقر و به اهداکنندگان خون خدمات مناسبی می‌دهد.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران ادامه داد: مراکز عادی سازمان انتقال خون در سطح استان تهران تا ساعت ٣:٣٠ بعدازظهر از اهداکنندگان پذیرایی می‌کنند.
درخواست براى اهداى خون در هم روزهاى ماه رمضان

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان اهدای خون و مراجعه مردم به شعبه‌های مختلف سازمان انتقال خون کاهش پیدا می‌کند، افزود: از مردم تقاضا داريم که مانند ساير ماه‌های سال برای نجات جان بیماران خون خود را اهدا کنند و اهداى خون را كه کار خیر و خداپسندانه است محدود به شب‌های قدر نکنند.

طباطبایی با اشاره به نياز پلاكت خون و زمان محدود مصرف آن عنوان کرد: پلاکت خون عمر کوتاهی دارد ، به همین دلیل باید مدت زمان اهدای خون تا مصرف آن کوتاه باشد به همين دليل در همه ايام به اهداى خون نياز داريم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در سطح استان تهران ذخیره خون و فرآورده‌های خونی به بیش از٧ روز رسیده است واز این بابت کمال تشکر را از مردم دارم.

طباطبایی يادآور شد: همه اهداکنندگان خون که به سازمان انتقال خون مراجعه می‌کنند این کار را با نیت رضای خدا و با اهداف انسان‌دوستانه و به صورت کاملا داوطلبانه انجام می‌دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: