کد خبر: ۱۹۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 20
هیچ گونه تماس و ارتباط مجازی از سوی این سازمان با بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت وجه انجام نمی شود و خدمات نوبت دهی غیرحضوری در مراکز ملکی این سازمان کاملا رایگان است
شفاآنلاین>سلامت> معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان برای نوبت دهی غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) به مخاطبان در مراکز درمانی تابعه، هیچگونه وجهی دریافت نمی کند، پس به بیمه ‌شدگان هشدار داده می شود تا فریب افراد سود جو در شبکه های مجازی را نخورند.

به گزارش شفاآنلاین، مهدی درخشان روز یکشنبه افزود: راههای دریافت اطلاعات و اخذ پذیرش غیرحضوری در مراکز ملکی سازمان، از پنج طریق نوبت دهی تلفنی، کیوسک پذیرش سرپایی، نوبت دهی اینترنتی، سامانه USSD با شماره گیری کد دستوری #142* و وب سایت‌ های بیمارستانی و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام می شود.

وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به منظور افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، پذیرش غیرحضوری و مکانیزه در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی را با مزایای تسهیل و تسریع در سرویس دهی به مراجعان، کاهش(Decrease) سفرهای درون شهری غیرضروری، کاهش خطاهای عمدی و غیرعمدی انسانی، امکان اطلاع رسانی به بیمار در صورت کنسل شدن نوبت ‌ها، مدیریت بهتر صف انتظار و کاهش ازدحام در مراکز درمانی، امکان کنترل و احراز هویت مناسب تر، امکان اطلاع از ساعت تقریبی ویزیت، عدم نیاز به اینترنت یا نصب نرم افزار بر روی موبایل در صورت استفاده از کدهای دستوری سامانه USSD و عدالت در دسترسی به خدمات، فراهم آورده است.

درخشان ادامه داد: هیچ گونه تماس و ارتباط مجازی از سوی این سازمان با بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت وجه انجام نمی شود و خدمات نوبت دهی غیرحضوری در مراکز ملکی این سازمان کاملا رایگان است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص، از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم می رسد و بیمه شدگان و بازنشستگان، اخبار سازمان تامین اجتماعی را فقط از پایگاه اطلاع سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا رسانه‌ های رسمی و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

سازمان(Organization) تامین اجتماعی با حدود 42 میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، 18 نوع خدمت بیمه ای و درمانی به افراد زیر پوشش ارائه می دهد.

این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است و 356 بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.

بخش بیمه ای تامین اجتماعی دارای 480 شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه ای این سازمان از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می شود، همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به خدمات تأمین اجتماعی شعب اقماری و کارگزاری های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: