کد خبر: ۱۹۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 06
طرح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با زیربنای 2700 مترمربع و هزینه 100 میلیارد ریال از مهمترین طرحهایی بود که با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی افتتاح شد
شفا آنلاین>سلامت> 17 طرح بهداشتی و درمانی در چارچوب سفر رئیس جمهوری به خراسان رضوی روز یکشنبه طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سبزوار به بهره برداری رسید.

به گزارش شفا آنلاین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طرح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با زیربنای 2700 مترمربع و هزینه 100 میلیارد ریال از مهمترین طرحهایی بود که با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی افتتاح شد.

دکتر علیرضا مسلم افزود: با حضور وزیر بهداشت همراه سرای بیماران مراکز آموزشی درمانی واسعی و شهید بهشتی که با کمک خیران نیک اندیش در 24 واحد مسکونی و هزینه 18 میلیارد ریال احداث شده است، به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در این مراسم بخشهای آی.سی.یو و ایزوله فشار منفی مرکز آموزشی درمانی واسعی نیز بهره برداری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: همچنین از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی با امکانات بستری در بخش روداب سبزوار با اعتبار 32 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: خانه های بهداشت عباس آباد ملک، دیوانگاه، آریان، نوروزی و بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان ولیعصر(ع) شهرستان جغتای از دیگر طرحهایی بود که امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

وی افزود: پایگاه اورژانس(Emergency) جغتای، پایگاه بهداشت شهرک ابوذر سبزوار، پایگاه بهداشت حشمتیه سبزوار، آزمایشگاه مرکزی درمانی روستای نوده انقلاب شهرستان خوشاب، کلینیک درمانی حفیظ سبزوار و بخش بازتوانی قلب حشمتیه از دیگر طرحهایی هستند که از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس افتتاح شدند.

او مجموع اعتبارات هزینه شده برای این طرحها را 230 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: افتتاح این طرحها با هدف گسترش و توسعه برنامه تحول نظام سلامت و ارتقا و افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی صورت گرفت.

وی گفت: در پنج سفر پیشین وزیر بهداشت به سبزوار بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه، بخش رادیوتراپی شیمی درمانی(Chemotherapy)، بخش جراحی قلب باز، پزشکی هسته ای، آنژیوگرافی، سی.تی.اسکن دیجیتال، ارتقاء هتلینگ بخشهای بیمارستانی و مراکز و خانه های بهداشتی در مناطق کم برخوردار این شهرستان به بهره برداری رسیده بود.

سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: