کد خبر: ۱۹۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 30
محمد میرزابیگی در نشست خبری سخنگوی وزارت بهداشت در مورد نحوه فعالیت در بخش کسب و کار حوزه سلامت گفت: کسانی که می‌خواهند کسب و کار در حوزه سلامت داشته باشند می‌توانند به سامانه کارا مراجعه و از تسهیلات مشاغل فراگیر استفاده کنند.

شفاآنلاین>سلامت>مشاور وزیر بهداشت در امور اشتغال و کارآفرینی با اشاره به اینکه افراد علاقمند جهت فعالیت در بخش کسب و کار حوزه سلامت می‌توانند به سامانه کارا مراجعه و از تسهیلات اشتغال فراگیر استفاده کنند، گفت: این تسهیلات در تهران تنها جهت مشاغل دانش بنیان ارائه می‌شوند.

به گزارش شفاآنلاین، محمد میرزابیگی در نشست خبری سخنگوی وزارت بهداشت در مورد نحوه فعالیت در بخش کسب و کار حوزه سلامت گفت: کسانی که می‌خواهند کسب و کار در حوزه سلامت داشته باشند می‌توانند به سامانه کارا مراجعه و از تسهیلات مشاغل فراگیر استفاده کنند.

وی افزود: در تهران افراد نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند مگر اینکه مشاغل‌شان در حوزه دانش بنیان باشد.

مشاور وزیر بهداشت در امور اشتغال و کارآفرینی ادامه داد: مراقبت در منزل اعم از فعالیت برای پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان در صورت نیاز، طب سنتی و مکمل ازجمله کسب و کارها در حوزه سلامت بوده و در حوزه مشاغل خانگی بخش سلامت نیز قانون وجود دارد و این مسئله با همکاری وزارت کار و پشتیبانی مشاغل خانگی انجام می‌گیرد.

میرزابیگی از انجام توافقاتی با اتحادیه مشاغل مجازی خبر داد و گفت: این توافق به‌زودی حاصل خواهد شد و توسعه نرم‌افزارهای حوزه سلامت را خواهیم داشت.

برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، مشاور
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: