کد خبر: ۱۹۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 17
رسیدگی به طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و بررسی گزارش کمیسیون کشاروزی درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور از دیگر موارد کاری امروز مجلس است
شفاآنلاین>سلامت> سوال نمایندگان ارومیه و تهران از وزیر بهداشت و بررسی گزارش مربوط به عملکرد قانون هدفمندی یارانه های سالهای ۸۹ تا ۹۵ در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

به گزارش شفاآنلاین، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

بررسی طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و گزارش کمیسیون برنامه درباره عملکرد قانون هدفمندی یارانه‌ها و تبصره‌های مربوط به آن در قوانین بودجه سنواتی طی سالهای ۸۹ لغایت ۹۵ و همچنین رسیدگی به طرح یک فوریتی تشکیل وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

رسیدگی به طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه(Insurance) کشاورزی و بررسی گزارش کمیسیون کشاروزی درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور از دیگر موارد کاری امروز مجلس است.

همچنین قرار است سوال نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(medical) نیز مطرح شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: