کد خبر: ۱۹۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 16
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع ساماندهی کوله بران مناطق مرزی کشور و پیگیری روند ارائه بیمه درمانی به آنها در این کمیسیون خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع ساماندهی کوله بران مناطق مرزی کشور و پیگیری روند ارائه بیمه درمانی به آنها در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،همایون یوسفی درتشریح دستور کار نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: در این نشست موضوع ساماندهی کوله بران مناطق مرزی کشور مطرح شده و بندهایی که مربوط به این کمیسیون بود از جمله اقداماتی که باید در جهت بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی آنها صورت بگیرد، مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت مقررشد تا بعد از اعمال تغییراتی در این بندها نسبت به رای گیری و تصویب آن اقدام شود.
وی ارایه گزارش سازمان هلال احمر از اقداماتی که در حوزه درمان سفرهای حج انجام داده‌اند را از دیگر موضوعاتی مطرح شده در کمیسیون بهداشت مجلس اعلام کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست یادآورشد: در این نشست مسئولانی از حوزه مرزبانی، مسئول بخش حج و زیارت سازمان هلال احمر، تعدادی از مسئولان وزارت کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: