کد خبر: ۱۹۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 08
22 مهر سال گذشته همسایگان خانه مادر این کودک با شنیدن صدای ضجه‌های او به در خانه رفته و پس‌از شکستن در، کودک را نیمه جان و غرق در خون پیدا کردند
شفاآنلاین>سلامت> حکم قصاص ناپدری سنگدل «اهورا»ی دو ساله که کودک بیگناه را مورد آزار و اذیت قرار داده و با ضربات مرگبار به قتل رسانده بود، بامداد سه‌شنبه در زندان رشت اجرا می‌شود.

به‌گزارش شفاآنلاین، 22 مهر سال گذشته همسایگان خانه مادر این کودک با شنیدن صدای ضجه‌های او به در خانه رفته و پس‌از شکستن در، کودک را نیمه جان و غرق در خون پیدا کردند. با انتقال این کودک به بیمارستان، پزشکان تلاش زیادی برای نجات او کردند اما شدت ضربات وارد شده به سر و قفسه سینه او به حدی بود که اهورا پس از سه روز تسلیم مرگ شد.

با مرگ این کودک(Child) و با توجه به اینکه آثار کودک آزاری در بدن او مشهود بود پرونده مورد بررسی قرار گرفت و ناپدری کودک به‌عنوان مظنون بازداشت شد و به جنایت هولناکش اعتراف کرد. این پرونده در دادگاه کیفری یک رشت مورد بررسی قرار گرفت و قضات با توجه به درخواست والدین این کودک برای تعیین اشد مجازات و بررسی شواهد و مدارک پرونده حکم به قصاص او دادند. این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد.

بهروز عزیزی فرد، وکیل پدر این پسر خردسال گفت: به درخواست خانواده این کودک به اشد مجازات قاتل، قاتل بامداد سه‌شنبه در زندان لاکان رشت به دار مجازات (Punishment)آویخته می شود.

برچسب ها: اهورا ، کودک ، قتل ، بیمارستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: