کد خبر: ۱۹۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 06
امیدوارم سال جدید برای یکایک اعضا و کارکنان نظام پزشکی سالی توام با شادی و تندرستی بوده و مشکلات اعضای سازمان با همکاری و تعامل میان دستگاه های ذی ربط برطرف شود
شفاآنلاین>سلامت> رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در دیدار نوروزی با کارکنان سازمان، خواستار جلب رضایتمندی بیشتر مراجعان به نظام پزشکی شد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر ایرج فاضل اظهار کرد: امیدوارم سال جدید برای یکایک اعضا و کارکنان نظام پزشکی سالی توام با شادی و تندرستی بوده و مشکلات (Difficulties)اعضای سازمان با همکاری و تعامل میان دستگاه های ذی ربط برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه افرادی وارد رشته پزشکی می شوند که از ضریب هوشی بالایی برخوردارند، ادامه داد : در این رشته پزشکان سخت ترین دوره ها و امتحانات را از نظر تحصیلی گذرانده تا بتوانند به مردم خدمت رسانی کنند، بنابراین چنین رشته ای نیاز به نظارت مستمر و پایش دارد که بخشی از آن بر عهده نظام پزشکی است .

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، تصریح کرد: بکارگیری پزشکان در قالب خدمات اجباری بدون رفع نیازهای مالی و معنوی آنها و همچنین عدم پرداخت حقوق و دستمزد قانونی از جمله عوامل موثر بر دلسردی و شاید مهاجرت آنها به خارج از کشور باشد.

فاضل ادامه داد: پزشکی در ایران پیشرفت های چشمگیری داشته و به جایی رسیده ایم که دیگر لازم نیست بیماران (patients)برای دریافت خدمات درمانی خود به خارج از کشور بروند. بنابراین لازم است وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و سایر دستگاه های مرتبط با سلامت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات حوزه سلامت، پزشکان و بیماران به کار گیرند.

وی افزود: جامعه پزشکی تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم انجام می دهد و ما نیز در سازمان نظام پزشکی باید با سرعت و تلاش بیشتری در ارائه خدمات به پزشکان و مراجعان انجام وظیفه کنیم و اگر هم انجام برخی از کارها برای مراجعه کنندگان ممکن نیست باید با رضایت و خشنودی از این سازمان خارج شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: