کد خبر: ۱۹۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 05
هنگامی که افراد به طور مداوم و در طول روز دچار سردردهای شدید و حمله ای می شوند به این نوع عارضه سردرد میگرنی گفته می شود که معمولا این درد در یک قسمتی از سر ایجاد می شود
شفاآنلاین>سلامت> یک متخصص داخلی در خصوص سردرد میگرنی و دلایل بروز این عارضه در افراد توضیحاتی داد.

به گزارش شفاآنلاین، فاطمه زاهدی متخصص داخلی اظهار کرد: هنگامی که افراد به طور مداوم و در طول روز دچار سردردهای شدید و حمله ای می شوند به این نوع عارضه سردرد میگرنی گفته می شود که معمولا این درد در یک قسمتی از سر ایجاد می شود.

وی ادامه داد: سردرد میگرنی با یک دوره مقدماتی شروع می شود و در آن افراد احساس بی حسی، استفراغ و تهوع دارند و از نور هراسان بوده و برای التیام دردشان  بیشتر به دنبال محیطی تاریک هستند.

این متخصص داخلی با اشاره به اینکه اختلالات (Disorders)بینایی یکی از عوامل سردرد میگرنی محسوب می شود، عنوان کرد: در سردرد میگرنی فعالیت ساقه میگرنی دچار اختلال می شود.

زاهدی با بیان اینکه هنگام بروز عارضه سردرد میگرنی، کنترل گرسنگی از دست افراد خارج می شود، تاکید  کرد: هنگامی که افراد دچار عارضه سردرد میگرنی می شوند تنفس برایشان سخت و کنترل گرسنگی آنها با اختلالاتی روبرو می شود.

وی با بیان اینکه در افرادی که میزان فشار خونشان در مقیاس جیوه به 20 میلی گرم می رسد دچار سردردهای شدید و میگرنی می شوند، اظهار کرد: استرس(Stress) روزانه می تواند منجر به بروز سردرد میگرنی در افراد شده و عصبانیت عامل مهمی در بروز سردرد میگرنی است به طوریکه فرد عصبی در زمان کوتاهی دچار سردرد در ناحیه وسط سر می شود.

این متخصص داخلی یادآور شد: سردردهای میگرنی ناشی از عصبانیت معمولا اواسط روز شروع می شود و درمانش بین 2 تا سه ساعت طول می کشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: