کد خبر: ۱۹۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 02
شامگاه دوشنبه و هم زمان با سیزدهم فروردین ماه و آخرین روز از تعطیلات نوروزی محورهای مواصلاتی استان تهران در اکثر مقاطع به ویژه ورودی های تهران ترافیک نیمه سنگین را تجربه می کند.
شفا آنلاین>اجتماعی> تردد خودروها در محورهای مواصلاتی منتهی به تهران به صورت سنگین و نیمه سنگین در جریان است.

به گزارش شفا آنلاین:شامگاه دوشنبه و هم زمان با سیزدهم فروردین ماه و آخرین روز از تعطیلات نوروزی محورهای مواصلاتی استان تهران در اکثر مقاطع به ویژه ورودی های تهران ترافیک نیمه سنگین را تجربه می کند.


رییس پلیس راه شرق استان تهران در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر محور هراز در مسیر شمال به جنوب در اکثر مقاطع ترافیک نیمه سنگین دارد و تردد خودروها با کندی مواجه است، اما گره ترافیکی و ایست های طولانی نداریم.

وی افزود: این محور در حال حاضر از آب اسک تا رودهن برای تخلیه بار ترافیکی یک طرفه است.

سرهنگ سیاوش محبی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب در محور فیروزکوه نیز در طول محور پر حجم اما روان بوده و در برخی مقاطع نیز به صورت نیمه سنگین در جریان است، البته پیش‌بینی می‌شود حجم خودروهای ورودی به این محور افزایش نداشته باشد.

وی گفت: در ورودی های تهران در هر دو مسیر با ترافیک های نیمه سنگین مواجه هستیم.

محبی اظهار داشت: در محور بومهن به تهران نیز شاهد ترافیک سنگین خودروها هستیم و در این محور حرکت خودروها بسیار کند صورت می پذیرد.

ترافیک سنگین در محور فشم-تهران

رییس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور امام رضا(ع) را عادی و روان دانست و افزود: در این محور نیز در محدوده پاکدشت-تهران شاهد حجم بالای خودروها هستیم، اما گره ترافیکی نداریم.

محبی ترافیک در محور حرم تا حرم را نیز عادی و روان اعلام کرد.

وی از مسافران خواست ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی در صورت امکان در روزهای آینده اقدام به بازگشت از سفر کنند.

بر اساس مشاهدات خبرنگاران مهر در غرب استان تهران ترافیک در آزادراه های قم-تهران و ساوه تهران نیز به صورت عادی در جریان است، اما در ورودی های تهران و عوارضی اتوبان تهران- قم حجم خودروها بالا رفته و شاهد حرکت کند وسایل نقلیه هستیم.

بر اساس این گزارش، محور فشم- تهران حد فاصل «فشم» تا «لواسان» و گردنه «قوچک» نیز محور ورامین- تهران حد فاصل «قلعه نو» تا سه راهی «تقی آباد» نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: