کد خبر: ۱۹۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 02
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، در ایام تعطیلات نوروز 1397 نیز برنامه‌های امداد و نجات و ارائه خدمات درمانی در همه مراکز برای همه مراجعین ارائه می‌شود و شیفت‌بندی‌های نیروهای پزشکان متخصص، رزیدنت‌ها و انترنها از هر رشته‌ای انجام شده است.
شفاآنلاین>سلامت>معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: هیچ یک از جراحی‌های غیرضروری همچون تعویض مفصل و زیبایی در ایام عید انجام نمی‌شود.

به گزارش شفاآنلاین،نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران  اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، در ایام تعطیلات نوروز 1397 نیز برنامه‌های امداد و نجات و ارائه خدمات درمانی در همه مراکز برای همه مراجعین ارائه می‌شود و شیفت‌بندی‌های نیروهای پزشکان متخصص، رزیدنت‌ها و انترنها از هر رشته‌ای انجام شده است.

وی با تاکید بر آماده‌باش جراحان در همه مراکز درمانی گفت: البته هیچ یک از جراحی‌های غیرضروری همچون تعویض مفصل، عمل‌های زیبایی و نظایر آن تا پایان تعطیلات نوروزی در هیچ یک از مراکز درمانی و کلینیک‌ها انجام نمی‌شود و فقط جراحی‌های اورژانسی ناشی از حوادث و سوانح در اتاق عمل‌های اورژانس این مراکز انجام می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، ادامه داد: خدمات شبانه روزی داروخانه‌های بیمارستان‌ها برای عموم بیماران بستری و سرپایی در همه 17 بیمارستان دانشگاهی، کلینیک‌ها و بیمارستانهای خصوصی تحت نظر این مجموعه برقرار است و با توجه به شیفت‌بندی‌ها و تقسیم کارهای انجام گرفته، در هیچ یک از مراکز درمانی کمبود پرستار و پزشکان متخصص شبانه روزی در طول ایام تعطیلات سال نو وجود ندارد.

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای افزایش تخت‌های ویژه و اورژانس برای پذیرش بیماران اورژانسی و حوادث غیرمترقبه احتمالی در این ایام در نظر گرفته شده است.
برچسب ها: سلامت ، دانشگاه ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: