کد خبر: ۱۸۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 27
دوشنبه شب در آیین انعقاد تفاهم نامه احداث بزرگترین مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگری در جنوب استان بوشهر تصمیم گرفته شد تا شیفت های درمانگاه بوعلی کنگان اضافه شود.
شفاآنلاین>سلامت>وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:با توجه به نیاز مردم کنگان و مراجعه زیاد از مناطق همجوار به درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان، قرار شد این مرکز درمانی در استان بوشهر شبانه روزی شود.

به گزارش شفاآنلاین،علی ربیعی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از درمانگاه بوعلی کنگان افزود: دوشنبه شب در آیین انعقاد تفاهم نامه احداث بزرگترین مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگری در جنوب استان بوشهر تصمیم گرفته شد تا شیفت های درمانگاه بوعلی کنگان اضافه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه براساس گزارش های دریافتی میزان مراجعه به این مرکز در برخی ماه ها به بیش از 120 هزار نفر می رسد اظهار داشت: تلاش خواهد شد با جذب پزشکان متخصص در این مرکز درمانی بخشی از مشکلات سامان یابد.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رشد جمعیت بویژه جمعیت کارگری در شهرستان کنگان توسعه درمانگاه بوعلی ضروری است.

سکینه الماسی افزود: اکنون شمار زیادی بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان کنگان هستند و افزایش کمی و کیفی خدمات به آنها ضروری است. وی اظهار داشت: در جلسه شب گذشته با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار بوشهر، راه اندازی مرکز آسیب های اجتماعی، توسعه مجموعه کارگری و مرکز درمانی و افزایش نیرو در درمانگاه بوعلی قطعی شد.

فرماندار کنگان گفت: با پیگیری های صورت گرفته و رایزنی های متعدد یکی از مطالبات بحق مردم یعنی شبانه روزی شدن درمانگاه قطعی شده است. فتح الله نوروزی افزود: با توسعه درمانگاه بوعلی میزان خدمات دهی به مردم بویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی افزایش خواهد یافت.

رئیس درمانگاه بوعلی کنگان گفت: در سال گذشته، 270 هزار نفر به پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان مراجعه و بطور متوسط ماهانه بیش از 22 هزار نفرخدمات دریافت کردند.

علی ربانی افزود: با وجود شمار بالای مراجعه کنندگان، کارکنان این درمانگاه، خدمات درمانی خوبی به مردم ارائه دادند.

وی خواستار افزایش نیرو و جذب متخصص در درمانگاه بوعلی کنگان شد. شهرستان کنگان استان بوشهر با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است و بخشی از طرح های توسعه ای میدان گازی پارس جنوبی (سایت پارس 2) در این شهرستان احداث شده است.
برچسب ها: سلامت ، اجتماعی ، درمانگاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: