کد خبر: ۱۸۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 11
پس از درخواست اورژانس کشور و با موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای مسئولیت های اجتماعی، شرکت پیام دو فروند هلی کوپتر خود را در اختیار اورژانس کشور قرار می دهد.
شفاآنلاین>سلامت>مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام گفت: پس از درخواست اورژانس کشور و با موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای مسئولیت های اجتماعی، شرکت پیام دو فروند هلی کوپتر خود را در اختیار اورژانس کشور قرار می دهد.
به گزارش شفاآنلاین،سعید زرندی افزود: اختصاص این بالگردها برای تسریع در ارائه خدمات اورژانس کشور است که بهه صورت امانی در اختیار سازمان اورژانس کشور قرار می گیرند.
وی ادامه داد: بدین ترتیب محورهای مواصلاتی کشور به ویژه استان البرز با مدیریت اورژانس تحت خدمات این پرنده ها خواهند بود و در نتیجه سرعت خدمات دهی اورژانس بیشتر خواهد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام به ثبت رکورد تردد بیش از 18 میلیون مسافر نوروزی از استان البرز در نوروز 96 اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن استان البرز در مسیر اصلی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور حوادث جاده ای زیادی در محدوده استان البرز رخ می دهد که برای پوشش این حوادث به توان ملی نیاز است.

زرندی با بیان اینکه از سال های قبل شرکت خدمات هوایی پیام از دو بالگردی که در اختیار دارد بهره ای نبرده و بدون استفاده مانده بود، تصریح کرد: با ایده ای که داده شد، این دو بالگرد به روزرسانی و به صورت امانی در اختیار اورژانس کشور قرار می گیرد تا خدمات فوریت های پزشکی ارائه دهند.
برچسب ها: سلامت ، اورژانس ، اطلاعات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: