کد خبر: ۱۸۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 09
هفت‌سین‌های فاخر فیروزه‌کوبی روی مس نیشابور که در نمایشگاه صنایع‌دستی عرضه شده‌اند علاوه بر زیبایی خواص درمانی نیز دارند.

شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت>هفت‌سین‌های فاخر فیروزه‌کوبی روی مس نیشابور که در نمایشگاه صنایع‌دستی عرضه شده‌اند علاوه بر زیبایی خواص درمانی نیز دارند.



به گزارش شفا آنلاین:بیست‌ونهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی (عیدانه) 15 اسفندماه افتتاح شد و تا جمعه 18 اسفندماه در سالن های 5 و 13 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی از ساعت 10 تا 18 دایر است.


در این راستا در غرفه نیشابور از استان خراسان رضوی که مرکز آن با عنوان شهر گوهرسنگ‌ها ثبت جهانی شده است، هفت‌سین‌هایی عرضه کرده که خواص درمانی نیز دارند.

فیروز، سنگ طبیعی است و گفته می‌شود کمک مؤثری به درمان برخی از نواحی بدن که تحت هجوم ویروس و باکتری‌ها هستند می‌کند. این سنگ برای چشم‌زخم و دفع بلا استفاده می‌شود و گردش خون را بالا می‌برد.

مس نیز خواص درمانی بسیاری دارد و برای سلامت کلی بدن ضروری است. مس نقش مهمی در فرایند درمان زخم‌ دارد و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.  

به گزارش میراث فرهنگی،هفت‌سین‌های فیروزه‌کوبی روی مس با خواص درمانی و عنوان جهانی گوهرسنگ‌ها به قیمت 2میلیون تومان عرضه می‌شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: