کد خبر: ۱۸۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 08
برگزاری این مراسم از چهار سال پیش با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز شهید و با عنوان کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.
شفاآنلاین>سلامت>کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه با حضور سید 'حسن قاضی زاده هاشمی' وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار همدان و جمعی از مسوولان در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در این آیین گفت: برگزاری این مراسم از چهار سال پیش با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز شهید و با عنوان کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

سید حبیب الله موسوی بهار ادامه داد: همدان در چهارمین سال برگزاری این برنامه، میزبانی کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت را بر عهده گرفت.

وی بیان کرد: در این آیین از خانواده 66 شهید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 17 شهید دانشگاه علوم پزشکی همدان و 14 شهید مدافع حرم همدان تجلیل می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: همچنین در این آیین خانواده یک شهید گمنام که پس از گذشت چند سال هویت آن شناسایی شده و در یادمان شهدای همدان مدفون است و خانواده سید 'مصطفی علمدار' مشاور امور ایثارگران در دانشگاه مازندران تجلیل می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز نخست سفر 2 روزه خود به استان همدان در شهرستان فامنین و در جمع نمایندگان و مسئولان استان همدان حضور یافت و امروز صبح نیز با حضور در شهرستان بهار با خانواده شهید 'میلاد مصطفوی' دیدار و از مرکز جامع سلامت آیت الله بهاری این شهر نیز بازدید کرد.حضور در چهارمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از دیگر برنامه های این سفر است.

با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال 93 برگزاری کنگره کشوری گرامیداشت روز شهید در دستور کار قرار گرفت و این آیین سال های 93 و 94 در وزارتخانه برگزار شد.

در سال 95 دانشگاه علوم پزشکی یزد میزبان برگزاری این کنگره بود که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این استان برگزار شد.امسال نیز با پیشنهاد و اعلام آمادگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، میزبانی این کنگره کشوری از سوی وزارتخانه به این دانشگاه واگذار شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: