کد خبر: ۱۸۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 07
حمایت از بیماران سرطانی و تجهیز و توسعه مراکز شیمی درمانی یکی دیگر از اهداف معاونت درمان است، که وزارت بهداشت در راستای ارتقای خدمات شیمی درمانی زنان با تأمین منابع مالی مراکز شیمی درمانی بانوان در شهر تهران موافقت کرد.
شفاآنلاین>سلامت>جان‌بابایی گفت: وزارت بهداشت برای ارتقای خدمات شیمی درمانی با تأمین منابع مالی مراکز شیمی درمانی بانوان در تهران موافقت کرد.

به گزارش شفاآنلاین،قاسم جان‌بابایی معاون درمان، وزارت بهداشت و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح اتاق عمل جنرال بیمارستان تخصصی زنان آرش، گفت: معاون درمان وزارت بهداشت در راستای ارتقای سلامت زنان و به ویژه مادران، تمهیدات خاصی را اندیشیده است که در این راستا بیمارستان آرش به عنوان تنها بیمارستان دانشگاهی شرق تهران که یک بیمارستان تک تخصصی زنان است، برنامه های گوناگونی را دارد و خدمات گوناگونی را در حوزه زایمان، بیماری زنان و ناباروری زنان ارائه می‌دهد.

تجهیز 3 اتاق عمل استاندارد در بیمارستان تک تخصصی زنان آرش

وی افزود: یکی از مشکلات عمده بیمارستان تک تخصصی زنان، اتاق عمل جراحی بود که با توجه به آمار بالای اعمال جراحی تعداد اتاق عمل استاندارد محدود بود و امروز 3 اتاق عمل استاندارد با حمایت معاونت درمان وزارت بهداشت تجهیز شد.

وی اظهار کرد: حمایت از بیماران سرطانی و تجهیز و توسعه مراکز شیمی درمانی یکی دیگر از اهداف معاونت درمان است، که وزارت بهداشت در راستای ارتقای خدمات شیمی درمانی زنان با تأمین منابع مالی مراکز شیمی درمانی بانوان در شهر تهران موافقت کرد.

جانبابایی گفت: بیمارستان تک تخصصی آرش، باتوجه به امکانات محدود بیمارستانی در شرق تهران خدمات مطلوبی را ارائه کرده است، این بیمارستان در نظر دارد امکان دسترسی آسان زنان به خدمات درمانی، بهداشتی، آموزش و پژوهش مورد نیاز در کلیه زمینه های مرتبط را فراهم کند، معاون درمان وزارت بهداشت نیز تأمین منابع مالی مرکز شیمی درمانی بانوان را عهده دار خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: