کد خبر: ۱۸۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 27
در این کنگره برنامه ای برای تعویض دریچه آئورت پیش بینی شده که چگونگی تعویض دریچه بدون بازکردن قفسه سینه مطرح شده و آخرین پیشرفت های دنیا در این حوزه مطرح می شود
شفا آنلاین>سلامت>عضو هیئت علمی مرکز قلب و عروق شهید رجایی، گفت: آخرین دستاوردهای دنیا در زمینه تعویض دریچه آئورت بدون باز کردن قفسه در کنگره ارائه می شود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر بهرام محبی  با اشاره به برگزاری ششمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران در مرکز همایش های شهید رجایی، افزود: طرح تکنیک های نوین در زمینه درمان بیماری های قلبی عروقی، تبادل نظر متخصصان با یکدیگر و همچنین حضور متخصصین برجسته خارج از کشور از مهمترین دستاوردهای کنگره امسال است.

وی، حضور میهمانان خارجی اعم از ایرانیان مقیم خارج و متخصصین خارجی را موجب پربارشدن علمی کنگره وهمچنین آشنایی با جدیدترین پیشرفت های حیطه درمان قلبی عروقی دانست و افزود: حضور رشته های مختلف اعم از داخلی قلب و عروق، جراحی قلب و عروق و سایر رشته های مرتبط مانند گروه های پرستاری، فیزیوتراپی(Physiotherapy) و ... در این کنگره موجب وسیع تر شدن مطالب علمی و پربار شدن کنگره می شود.

محبی از برگزاری ورک شاپ ها و لایو کیس ها برای ارائه نکات علمی و عملی پیشرفته و تکنیک های نوین خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر برنامه های علمی، نمایشگاهی هم در حاشیه کنگره برای ارائه آخرین تجهیزات و تکنولوژی این حوزه برگزار می شود .

وی، حضور اساتید برجسته بین المللی در کنگره را فرصت مناسبی برای شناسایی توانمندی اساتید داخلی به آنها و تبادل دانش بین متخصصین داخلی و خارجی خواند و اذعان کرد: جلسات سخنرانی بیشتر در زمینه فعالیت های پژوهشی با حضور متخصصین به نام و فعال در امر پژوهش برنامه ریزی شده تا شرکت کنندگان با روش های پژوهش و نحوه انجام آن بیشتر آشنا شوند.

محبی با اشاره به پیشرفت های حوزه قلب و به ویژه تعویض دریچه آئورت ، خاطرنشان کرد: در این کنگره برنامه ای برای تعویض دریچه آئورت پیش بینی شده که چگونگی تعویض دریچه بدون بازکردن قفسه سینه مطرح شده و آخرین پیشرفت های دنیا در این حوزه مطرح می شود

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: