کد خبر: ۱۸۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 24
با توجه به شرایط اقلیمی خوزستان زمان آموزش نسبت به سایر استان‌ها 20 روز کمتر است؛ در سایر استان‌ها، دانش آموزان 12سال درس می‌خوانند ولی در این استان چون دوره تحصیلی در هرسال 20روز کمتر است
شفاآنلاین>اجتماعی> تقی زاده گفت: تعطیلی مدارس به دلیل شرایط اقلیمی استان خوزستان باعث شده زمان تحصیل دانش آموزان کوتاه شود.

به گزارش شفاآنلاین، محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش(Education) استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی خوزستان زمان آموزش نسبت به سایر استان‌ها 20 روز کمتر است؛ در سایر استان‌ها، دانش آموزان 12سال درس می‌خوانند ولی در این استان چون دوره تحصیلی در هرسال 20روز کمتر است دانش آموز در مجموع 240 روز کمتر به مدرسه می رود و به عبارتی 11سال درس می‌خواند و فارغ‌التحصیل می‌شود.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی فعلی تا اکنون حدود 12 روز تعطيلی داشتیم و این مساله باعث می‌شود تا شاخص های تحصیلی(educational) خدشه دار شود.

رفع مشکل اقلیمی خوزستان نیازمند عزم ملی است

تقی زاده با تاکید بر اینکه رفع مشکل اقلیمی خوزستان نیازمند عزم ملی است، تصریح کرد: هزینه تهیه ماسک برای دانش آموزان در روزهای آلوده یک میلیارد تومان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان درباره تصمیم اخیر این اداره کل مبنی بر فعالیت مدارس در روزهای پنج شنبه، تصریح کرد: براساس این تصمیم مدارس در روزهای پنجشنبه فعال هستند و همکاران هم از این تصمیم استقبال کردند، البته این  شیوه اجباری نیست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: