کد خبر: ۱۸۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 23
در همه جاي دنيا همراهان بيمار فوتي ناراحتند اما از سويي فرهنگ حاكم و از دگر سو مجازاتهاي بازدارنده اجازه بي حرمتي به عوامل درماني را نميدهد و اگر شكايتي باشد از مجاري قانوني پيگيري ميشود.
شفا آنلاین>اجتماعی>در همه كشورها دزد و قاتل وجود دارد اما وقتي در جامعه اي ناامني و سرقت رايج شود، بيش از دزدان انگشت اتهام سوي متوليان امنيت است كه چرا امكان و فضاي ناامني وجود دارد؟!

هفته قبل باز شاهد سريال حمله همراهان بيمار به پزشك و سرپرستار در بيمارستان فارابي اصفهان بوديم كه منجر به جراحت و بستري شدن اين دو عزيز شد، در همه جاي دنيا همراهان بيمار فوتي ناراحتند اما از سويي فرهنگ حاكم و از دگر سو مجازاتهاي بازدارنده اجازه بي حرمتي به عوامل درماني را نميدهد و اگر شكايتي باشد از مجاري قانوني پيگيري ميشود.

چه كساني در سالهاي اخير اين فضا را در كشور ما ايجاد كردند كه همراهان بدون ترس از مجازات، ناراحتي خود را بر سر پزشك و پرستار در حال انجام وظيفه خالي كنند و به خود اجازه دهند به ايشان يورش برند و مجروحشان نمايند بدون انكه نگران عواقب ان باشند؟!
وقتي متولي حرمت امامزاده را نگه نداشت و از وقتي حمله لفظي به پزشك وسيله خودشيريني مسئولين نزد مردم شد، حمله فيزيكي به پزشك هم وسيله اي شد براي خودشيريني و ابراز محبت همراهان به بيمار! و چه وسيله اي بي هزينه تر از اين !!

چون نيك نظر کرد و پر خویش بر آن دید
گفتا زکه نالیم که «از ماست که بر ماست»

دستنوشته هاي دكتر سيد محمد ميرهاشمي
‎جراح و متخصص چشم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صدیقه عبیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
چشم پزشکی جهت لیزر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: