کد خبر: ۱۸۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 20
120 پرستار در مناطق زلزله زده کرمانشاه به صورت رایگان و داوطلبانه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهند.
شفاآنلاین>سلامت>کشفی گفت: 120 پرستار در مناطق زلزله زده کرمانشاه به صورت رایگان و داوطلبانه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهند.

به گزارش شفاآنلاین،سید عباس کشفی معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور  اظهار کرد: سازمان نظام پرستاری در بخش‌های دانشجویی، بالینی و همکاران بازنشسته، فعالیت‌های خوبی را در راستای پررنگ‌تر کردن فعالیت این افراد در قالب اردو و طرح‌های مختلف انجام داده است به طوری که در بخش دانشجویی، آیین‌نامه مقررات تشکیلات شورای دانشجویی تدوین و به هیئت‌ مدیره‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: شورای دانشجویی سازمان نظام پرستاری با برگزاری اردوهای آموزشی اقدام به به روز رسانی اطلاعات علمی و پزشکی دانشجویان رشته پرستاری کرده است.

کشفی در خصوص حضور فعال دانشجویان رشته پرستاری در مناسبت های مختلف کشور عنوان کرد:  بیش از 120 پرستار در مناطق زلزله زده کرمانشاه به صورت داوطلبانه مشغول به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هستند.

برگزاری المپیاد‌های ویژه دانشجویان رشته پرستاری توسط سازمان نظام پرستاری

معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه یکی از کارهای فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور برگزاری المپیاد‌های ویژه دانشجویان رشته پرستاری است، اظهار کرد: معاونت فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور با انتخاب دانشجوی نمونه کشوری و معرفی آن به وزارت بهداشت جایزه‌ای را بوسیله مقام عالی وزارت به افراد برتر اهدا می‌کند.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات مختلف قرآن و عترت در بین دانشجویان رشته پرستاری با هدف حضور فعال‌تر آن‌ها در بین جامعه، از دیگر اقدامات مهم معاونت فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور محسوب می‌شود.
برچسب ها: سلامت ، سازمان ، پرستاری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: