کد خبر: ۱۸۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 19
خانواده های قربانیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با شماره تماس 09368740215 در اسرع وقت برای آغاز اقدامات تشخیصی و بررسی ژنتیکی تماس حاصل کنند
شفا آنلاین>اجتماعی>با تشکیل کمیته مدیریت بحران اداره کل پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد از صبح امروز (دوشنبه 30 بهمن 1396) نمونه گیری از خانواده های مسافران سانحه هوایی روز 29 بهمن ماه در مسیر تهران - یاسوج با همکاری تیم اعزامی از پرشکی قانونی استان فارس آغاز شد.

به گزارش شفا آنلاین، مهرداد علی بخشی مدیر ستاد بحران سازمان پزشکی قانونی با اشاره به اینکه نمونه گیری از خانواده جانباختگان بومی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در حال انجام است، افزود: در استان های دیگر به منظور تکریم خانواده ها و جلوگیری از اتلاف وقت آنان، پزشکی قانونی(Forensic Medicine) بر اساس اطلاعاتی که از بستگان مسافران این پرواز به دست آورده با خانواده تماس می گیرد و هماهنگی لازم را از این طریق به عمل می آورد.

وی ادامه داد: در استان های دیگر خانواده ها پیش از تماس همکاران پزشکی قانونی، از مراجعه حضوری به مراکز پزشکی قانونی استان خودداری کنند.

خانواده های قربانیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با شماره تماس 09368740215 در اسرع وقت برای آغاز اقدامات تشخیصی و بررسی ژنتیکی(Genetics) تماس حاصل کنند.

همچنین در استان تهران نیز اداره کل پزشکی قانونی تهران برای انجام اقدامات تشخیصی با خانواده های قربانیان این حادثه مراجعه و چگونگی مراجعه آنان برای اخذ نمونه ژنتیکی را توضیح داده خواهدشد .

در این گزارش تاکید شده است ،هرچند هنوز لاشه هواپیما و اجساد مسافرین پیدا نشده است ،اما این اقدام پزشکی قانونی برای تسریع در اقدامات شناسایی صورت می‌گیرد.

صبح دیروز -یکشنبه - هواپیمای مسافری ATR هواپیمایی آسمان با 65 سرنشین در منطقه کوهستانی دنا احتمالا به علت برخورد با کوه سقوط کرده است و جست و جو برای پیدا کردن نشانه ای از سرنشینان آن با همکاری اورژانس، هلال احمر، ارتش، تعدادی از کوهنوردان و افراد محلی ادامه دارد.

پرواز این هواپیما به شماره 3704 و ساعت 7:55 صبح بوده است.

این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بالعکس داشت که میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.

هواپیمای یاد شده از نوع ای تی آر 72- 200 بود که شرکت هواپیمایی آسمان از سال 1993 میلادی در اختیار داشت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: